Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست خالی بارسا برای جنوری؛ ژاوی پول ندارد مهاجم بخرد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات جنوری تحت هدایت ژاوی سرمربی جدیدش، فقط 10 میلیون یورو در اختیار دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ منابع به ESPN گفته‌اند که ژاوی هرناندز کمتر از 10 میلیون یورو برای تقویت تیم بارسلونا در جنوری در اختیار دارد.
فران ریورتر مدیر عامل بارسا اوایل امسال گفت که باشگاه 20 میلیون یورو برای نقل و انتقالات در زمستان بر اساس محدودیت 97 میلیون یورویی لالیگا برای فصل در دسترس خواهد داشت، اما شرایط از آن زمان تغییر کرده است.
آنسو فاتی و پدری هر دو قراردادهای پر سود جدیدی امضا کرده‌اند که باعث شده بارسا چقدر مجاز به خرج کردن در میانه فصل باشد.
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
ورزش
سه مهاجم زیر رادار بارسا برای ژاوی در جنوری
به گفته منابع آگاه، هزینه‌های مربوط به اخراج کومان و استخدام ژاوی، هر چند تأثیر عمده‌ای بر هزینه‌های رو به جلو نخواهد داشت اما بازپرداخت کومان همچنان در حال مذاکره است، اما ممکن است به 12 میلیون یورو برسد، در حالی‌که پرداخت بند فسخ قرارداد ژاوی به السد 5 میلیون یورو تعیین شده بود، اگرچه خوان لاپورتا در مورد نحوه پرداخت و این‌که آیا این مبلغ نگران کننده است یا خیر ولی گفته می‌شود که به طور کامل پرداخت شده است.
به دلیل ضررهای انباشته شده در دو فصل گذشته، لالیگا سقف هزینه بارسا برای فصل را کاهش داد که شامل پولی که برای خریدها و دستمزدها می‌شود، از جمله بیش از 300 میلیون یورو به تنها 97 میلیون یورو می‌رسد، بدهی ناخالص نیز به 1.4 میلیارد یورو رسیده است.
ژاوی 41 ساله روز دوشنبه رسما به عنوان مربی بارسا معرفی شد و اولین جلسه تمرینی خود را روز سه شنبه انجام داد. او از وقفه بین المللی استفاده می‌کند تا با سلسله مراتب باشگاه ملاقات کند تا قبل از باز شدن پنجره در جنورز برنامه ریزی کند.
منابع به ESPN گفته‌اند که اولویت ملی پوش سابق اسپانیا این است که یک مهاجم دیگر را به جمع اضافه کند، ترجیحاً بازیکنی که بتواند به صورت گسترده بازی کند. سرخیو آگوئرو، مهاجم این تیم به دلیل مشکل قلبی حداقل سه ماه از میادین دور بوده، در حالی که آنسو، عثمان دمبله و مارتین برایتویت همگی در این فصل دچار مصدومیت شده‌اند.
محدودیت‌های مالی بارسا را ​​مجبور می‌کند که به دنبال گزینه‌های کم‌هزینه یا وام‌هایی باشد با امکان دائمی کردن قرارداد در آینده.
بارسا همچنین نمی‌تواند دستمزدهای کلانی بدهد، اگرچه هنوز دقیقاً مشخص نیست که آنها چقدر می‌توانند ارائه دهند. در حالی‌که محدودیت هزینه آنها تنها هفتمین بالاترین میزان در لیگ است، آنها می‌توانند با انتقال بازیکنان دیگر در جنوری، فضایی را برای صورت‌حساب دستمزد خود باز کنند.
در همین حال، رامون پلانس مدیر ورزشی، پس از اینکه به باشگاه اعلام کرد مایل است از قراردادش آزاد شود، در روند جذب شرکت نخواهد داشت. پلانس که نقشی کلیدی در خرید پدری و رونالد آرائوخو ایفا کرد، مشتاق است چالش جدیدی را در جاهای دیگر انجام دهد.
در این مرحله مشخص نیست که آیا بارسا به دنبال جایگزینی او خواهد بود یا اینکه احساس می‌کند در این زمینه به خوبی تحت پوشش ماتئو آلمانی مدیر فوتبال و جوردی کرایف است که در اوایل سال جاری در نقش مشاور به باشگاه بازگشتند.
ژاوی در حالی هدایت تیم را گرفت که بارسا پس از 12 بازی در رده نهم لالیگا قرار دارد. اولین دیدار بارسا با هدایت او، دربی کاتالونیا برابر اسپانیول در 20 نوامبر است که سه روز بعد از آن در نیوکمپ، باید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا برنده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала