Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار گواردیولا با شاگرد قدیمی و نامزد اصلی توپ طلا + عکس

© REUTERS / Fabian BimmerBayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015
Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
سرمربی کنونی منچسترسیتی در حاشیه حضورش در کاتالونیا با ستاره سابق خود دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا روز گذشته از تمرینات آماده سازی تیم ملی لهستان در کاتالونیای اسپانیا بازدید کرد و در این بین، با شاگرد قدیمی خود در بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی نیز ملاقات کرد.
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
توپ طلا به لواندوفسکی نرسد، بی‌انصافی است
لواندوفسکی در حال حاضر یکی از نامزد های اصلی فتح جایزه توپ طلا است. لواندوفسکی به همراه مسی و بنزما بازیکنانی هستند که برای فتح جایزه توپ طلای سال 2021 از بخت های اصلی به شمار می روند و روبرت لواندوفسکی بازیکنی است که خیلی ها معتقدند که امسال جایزه توپ طلا حق او است.
لواندوفسکی بین سال های 2014 تا 2016 در بایرن مونیخ شاگرد پپ گواردیولا بوده است چرا که سرمربی اسپانیایی در آن سال ها سرمربی بایرن مونیخ بود و خاطرات خوشی را از روبرت لواندوفسکی دارد.
لواندوفسکی از خریدهای ابتدایی گواردیولا در  بایرن مونیخ بود. او زیر نظر پپ توانست در 3 فصل برای باواریایی‌ها 110 گل به ثمر رساند که یکی از به یادماندنی ترین لحظاتش به 5 گل در 9 دقیقه در بازی مقابل ولفسبورگ بازمی‌گردد.
گواردیولا پس از آن از بایرن مونیخ جدا شد و سرمربی منچسترسیتی شد اما روبرت لواندوفسکی همچنان در بایرن مونیخ حضور دارد.
ستاره بایرن مونیخ در کنار لیونل مسی یکی از کاندیدای اصلی کسب توپ طلا در سال 2021 است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала