Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاس ستاره محبوب مربیان در مادرید

© AP Photo / Bernat Armangueلوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020.
لوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
لوکاس وازکز همیشه راهی برای ورود به ترکیب اصلی تیم رئال مادرید پیدا می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی در حال بررسی است که به کدام بازیکنان در تیم رئال مادرید می‌توان اعتماد کرد، با بازیکنانی مانند تیبو کورتوا، کریم بنزما، داوید آلابا، وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و کاسمیرو در صف اول، اما یک نام شگفت انگیز که می‌تواند به این گروه اضافه شود، لوکاس وازکز است.
این بازیکن همه کاره گالیسیایی تاکنون در 13 بازی از 16 بازی رئال در این فصل به میدان رفته است، علی‌رغم این‌که به عنوان یک بازیکن تضمینی چه در دفاع راست و چه به عنوان وینگر راست دیده نمی‌شود.
لوکاس ممکن است دنی کارواخال، رودریگو، مارکو آسنسیو و حتی ادن هازارد را به ترتیب در دو موقعیت فوق الذکر جلوتر از خود داشته باشد، اما او همیشه راهی برای نفوذ به تیم پیدا می‌کند.
در واقع، این بازیکن 30 ساله به عنوان هشتمین نفر با بیشترین دقایق را در ترکیب آنچلوتی در این فصل بازی کرده است، با 8 بازی از ابتدا و 5 بازی از روی نیمکت.
 
مربیان رئال مادرید عاشق لوکاس هستند
از زمانی که لوکاس در سال 2015 پس از یک دوره قرضی موفق یک فصل در اسپانیول به رئال مادرید بازگشت، او نقش مهمی برای مربی داشت، چه رافا بنیتز، آنچلوتی، زین الدین زیدان، جولن لوپتگی یا سانتیاگو سولاری.
لوکاس از زمان پیوستن مجدد به رئال 11 جام از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی سوپرکاپ اروپا را به دست آورده است، در حالی‌که در این مدت در مجموع 253 بازی برای این باشگاه انجام داده است. در فصل 2017/18 لوکاس به اوج خود در تیم اصلی رئال مادرید رسید و 53 بازی چشمگیر انجام داد که در آن 8 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد.
سپس فصل گذشته، درخواست‌هایی مبنی بر حضور او در ترکیب لوئیز انریکه اسپانیا برای یورو 2020 مطرح شد، زیرا او در غیاب کارواخال مصدوم در پست دفاع راست بسیار خوب ظاهر شد اما مصدومیت در دومین ال کلاسیکو فصل باعث شد تا او در ترکیب تیم اسپانیا قرار نگیرد.
با این وجود، عملکرد لوکاس در نیمه دوم فصل 2020/21 باعث شد که او با قراردادی جدید با رئال مادرید تا سال 2024 پاداش بگیرد، علی‌رغم این‌که آینده او در برخی مواقع فصل گذشته نامشخص به نظر می‌رسید و او بار دیگر خود را در تیم زیر نظر آنچلوتی در فصل 2021/22 به خوبی برجسته ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала