Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 هدف بزرگ نقل‌وانتقالاتی نیوکاسل؛ از کروس و زوله گرفته تا دو ستاره منچستر

© REUTERS / LAURENCE GRIFFITHSنیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break
نیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
نیوکاسل یونایتد آماده است تا همانند منچستر سیتی از یک تیم متوسط به یکی از قدرت های فوتبال تبدیل شود.
به گزارش اسپوتنیک، تا به اینجای کار به نظر می‌رسد، چلسی، منچستر یونایتد، سیتی و لیورپول تاپ فور لیگ جزیره‌ی این فصل را تشکیل می‌دهند.
اما مالکیت نیوکاسل تغییر کرده است و تیم مدیریتی جدید آماده‌اند تا سریعا تیم خود را تقویت کنند.
 این بدان معنا نخواهد بود که آنها می‌توانند بازیکنانی همانند برونو فرناندز یا کریستیانو رونالدو را مورد هدف قرار دهند.
تونی کروس:
این هافبک آلمانی دشوارترین گزینه لیست خرید نیوکاسل خواهد بود، هرچند آنها قصد دارند به هر شکلی شده مهندس آلمانی را به سنت جیمزز پارک بکشاندند.
ستاره سابق بایرن مونیخ دو سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است و قصد خود را برای بازنشستگی با لوس بلانکوس به صراحت اعلام کرده است، اما این احتمال وجود دارد که نیوکاسل بتواند به فلورنتینو پرز مبلغی که قابلیت رد کردن نداشته باشد را پیشنهاد بدهد.
نیکلاس زوله:
نگرانی های دفاعی باعث خواهد شد که کلاغ ها به مدافع میانی بایرن مونیخ توجه کنند که این یکی از گزینه های دشوار دیگر نیوکاسل نیز خواهد بود.
با این حال، با وجود این واقعیت که این مدافع به طور منظم در ترکیب باشگاه باواریایی حضور دارد، به اندازه جذب کروس مشکل ساز نخواهد بود.
یک پیشنهاد اقتصادی قابل توجه می تواند بایرن مونیخ را برای فروش این مدافع وسوسه کند، مخصوصاً با وجود تانگی نیانزوی آینده دار که در رده های بالای باشگاه و در ترکیب ابتدایی میتواند قرار بگیرد.
تایرون مینگز:
ادی هاو سرمربی جدید نیوکاسل در بورنموث با این مدافع قبلا کار کرده است، اگرچه در آن زمان دقایق زیادی را به او اختصاص نداده، اما پیشرفت او در استون ویلا استثنایی بوده است.
او تجربه لیگ برتر را به دست آورده، یک رهبر دفاعی است و قدرت زیادی را برای خط دفاعی بیمار مگپیز به ارمغان می آورد.
جسی لینگارد:
قرارداد لینگارد با یونایتد در تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد و قصد او مشخص نیست. اوله گنار سولسشر او را در تیم قدرتمندش وارد کرده اما شاید این بازیکن به همین مقدار راضی نباشد. لینگارد تا به اینجای فصل در لیگ جزیره بازی‌ای را آغاز نکرده است.
در صورت اینکه نیوکاسل پیشنهادی برای لینگارد ارائه کند، بسیار بعید خواهد بود که با جواب منفی شیاطین سرخ رو به رو شوند. ملی پوش انگلیسی می‌تواند به مرد اصلی نیوکاسل تبدیل شود و به عنوان رهبر از دوره ی جدید در ترکیب کلاغ ها لذت ببرد.
دونی فن د بیک:
شاید نیوکاسل کمی بیشتر جاه طلبی از خود نشان دهد و به جای جذب ماتای پا به سن گذاشته، به رقابت برای جذب فن د بیک ملحق شود.
اسکای اسپورتس چندی پیش مدعی شد، اورتون به جذب هافبک نیمکت نشین یونایتد علاقه دارد. و اگر نیوکاسل پیشنهادی جذاب تر ارائه نکند، می‌تواند رقابتی برابر با تافی ها داشته باشد.
فن د بیک با آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده بود و خرید او می‌تواند یک شاهکار واقعی باشد. حتی یونایتد می‌تواند امیدوار باشد تا ۳۵ میلیون پوند مبلغ پرداختی برای این هافبک هلندی را دوباره به دست بیاورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала