Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال رقیب بارسا در راه جذب ستاره سیتی

© AFP 2023 / POOLمباراة "مانشستر سيتي" و"ليون" في دوري أبطال أوروبا، 15 أغسطس/ آب 2020
مباراة مانشستر سيتي وليون في دوري أبطال أوروبا، 15 أغسطس/ آب 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
باشگاه آرسنال در نظر دارد تا با بارسلونا در راه جذب رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی، رقابت کند.
به گزارش اسپوتنیک، رحیم استرلینگ از شرایط خودش در منچسترسیتی راضی نیست و به دلیل دقایق کمتر بازی، تصمیم به جدایی از جمع سیتیزن‌ها دارد.
Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
ورزش
رقابت آرسنال با سیتی بر سر ستاره مغضوب بارسا
این بازیکن انگلیسی شدیداً مورد توجه بارسلونا قرار دارد و ژاوی هرناندز سرمربی جدید این تیم نیز خواهان جذب او به صورت قرضی با بند خرید دائمی در زمستان پیشرو است.
بلوگرانا اما کار راحتی برای جذب استرلینگ نخواهد داشت زیرا آرسنال نیز به این بازیکن علاقه نشان داده و میکل آرتتا می‌خواهد ستاره سیتی را برای تقویت تیمش در فاز تهاجمی به خدمت بگیرد.
توپچی‌ها در این فصل تنها 13 گل به ثمر رسانده اند که 6 گل کمتر از 6 تیم بالای جدول است و تنها یک گل بیشتر از نیوکاسل رده نزدهمی زده اند و استرلینگ می‌تواند در همکاری با اوبامیانگ و اسمیت رو، این آمار را بهبود بخشد.
از سویی هم شانس فیکس شدن استرلینگ در آرسنال بسیار بالا است و با توجه به این که یک سال تا جام جهانی باقی مانده است، وی به پیوستن به جمع توپچی‌ها رضایت نشان خواهد داد زیرا می‌خواهد برای تیم ملی کشورش در قطر به میدان برود.
سیتی اما آماده نخواهد شد تا یکی از بازیکنان خوب خود را به رقیب مستقیمش به فروش برساند و این می‌تواند به بارسلونا کمک کند تا استرلینگ را جذب کند.
به هر صورت قرارداد فعلی با سیتی تا ماه جون سال 2023 اعتبار دارد و سیتی اگر می‌خواهد از فروش این بازیکن سود کند، باید او را در زمستان پیشرو و یا تابستان آِینده به فروش برساند، در غیر آن استرلینگ با تحمل یک فصل دیگر به صورت آزاد جدا خواهد شد و سودی برای سیتی در پی نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала