Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختصاصی اسپوتنیک؛ زمان دقیق بازی دوستانۀ تیم ملی فوتبال افغانستان برابر اندونزیا مشخص شد

© AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان در تاریخ 16 نوامبر 2021 در دیدار تدارکاتی، در ورزشگاه گلوریا‌ اسپورت آرنا در منطقه بلک آنتالیای ترکیه، به مصاف اندونزیا می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان که از چند روز به این‌سو در آنتالیای ترکیه اردوی تمرینی برگزار کرده، قرار است که در تاریخ 16 نوامبر 2021 در دیداری تدارکاتی، در ورزشگاه گلوریا‌ اسپورت آرنا به مصاف اندونزیا برود.
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
ورزش
دعوت انوش از ستاره گمنام در ترکیب تیم ملی
فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان، در گفت‌وگو با بخش ورزش اسپوتنیک افغانستان می‌گوید که این دیدار به روز سه شنبه هفته آینده و ساعت 06:30 شام به وقت کابل برگزار خواهد شد و ورود هواداران به ورزشگاه آزاد است.
مشعوف همچنان از آمادگی کامل تیم ملی برای این دیدار خبر می‌دهد و مدعی است که تیم ملی تمرینات خوبی داشته و دستگیر و شاگردانش زحماتی زیادی کشیده اند تا با پیروزی در این دیدار روی لب‌های مردم رنج دیده افغانستان لبخند بیاورند.
سخگوی فدراسیون فوتبال همچنان می‌گوید که ورزشگاه گلوریا‌ اسپورت آرنا در منطقه بلک آنتالیای ترکیه، یک ورزشگاه معیاری و با تجهیزات و استاندردهای امروزی برابر است و از آن‌جایی که نیمه‌دوم دیدار افغانستان برابر اندونزیا در تاریکی شب برگزار می‌شود، نورافگن‌های ورزشگاه نور کافی خواهند داشت و بازی بدون نگرانی برگزار خواهد شد.
گفتی‌ست که فدراسیون فوتبال افغانستان در از چند روز به این‌سو در تلاش است تا این دیدار پخش تلویزیونی و اینترنتی داشته باشد تا هواداران فوتبال در افغانستان بتوانند این دیدار را به صورت زنده تماشا کنند و لذت ببرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала