Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خسه؛ امباپه گفت روزی برای رئال بازی خواهد کرد

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
خسه رودریگز ستاره سابق رئال مادرید و پاریسن‌جرمن مدعی شده که امباپه به او گفته که روزی برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ خسه رودریگز فوتبالیست لاس پالماس در مورد کیلیان امباپه هم‌تیمی سابق‌اش در پاریسن‌جرمن می‌گوید که او برای رئال روزی به میدان خواهد رفت.
خسه گفت: "او [امباپه] به من گفت که قرار است یک روز برای رئال مادرید بازی کند. من نمی‌دانستم که آیا این یک سال، دو سال، سه سال دیگر خواهد بود."
او در بازگشت به لاس پالماس سبب شده تا هواداران توهم بگیرند که بتوانند دوباره به لیگ برگردند و از طرفی تمرکز این بازیکن فوتبال به دلیل شروع درخشانش در رئال مادرید است. از این رو، چهره او علاقه عمومی را برمی‌انگیزد و نمونه آن مصاحبه او در اخبار ورزشی واموس است که در آن درباره وضعیت فعلی خود اظهار نظر کرده است.
خسه در جریان مصاحبه‌اش با واموس تأیید کرد که بخشی از لحظات فعلی خود را مدیون مربی‌اش پپه مل است: "او به من اعتماد به نفس فوق العاده‌ای داده است و او مربی‌ای است که تجربه فوق العاده‌ای دارد."
خسه در جریان صحبت‌های خود اظهار داشت: "با این حال او [امباپه] نمی‌داند شرایط فعلی چگونه است، کمی پیچیده است، اما در نهایت در دنیای فوتبال هر روز چیز جدیدی بیرون می‌آید، چیزی که شما را شگفت زده می‌کند. اگرچه شناخت فلورنتینو برای دانستن همه چیزهایی که درباره او صحبت کرده است، او در نهایت اینجا بازی می‌کند و در اینجا به رئال مادرید اشاره می‌کند و از آن جمله: مطمئنم ولی نمی‌دانم حالا یا فصل آینده."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала