Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری نیمار با داور دیدار برزیل – کلمبیا + ویدیو

© REUTERS / RICARDO MORAESنیمار Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
نیمار از دست داور دیدار برزیل - کلمبیا عصبانی شد و او را کنار زد و با لحنی بسیار تند وی را مورد خطاب قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در بامداد امروز برزیل توانست با یک گل از سد کلمبیا عبور کند ولی در جریان این بازی نیمار از دست داور بازی به شدت عصبانی بود و حتی بدون این‌که کارتی به او داده شود، داور را کنار زد. پاس مهم این بازیکن در دقیقه 72 سبب گل‌زنی لوکاس شد تا این کشور راهی جام جهانی 2022 شود.
ستاره پاریسن‌جرمن در دقیقه 8 بازی پس از سوت خطای کاسمیرو و خودش روی خوان کوادرادو؛ از دست داور عصبانی شد و از این‌که داور چند ثانیه قبل خطای بازیکن کلمبیایی را روی رافینیا جریمه نکرد، جدی شد و با خشم مقابل داور ایستاد و حتی با سینه‌اش داور را تکان داد و تا چند سانتی متر صورتش نزدیم شد و با او صحبت کرد. همه در حالی که کلمات را با لحنی بسیار تند به زبان می‌آورد، داور شیلیایی روبرتو توبار با کلماتی پاسخ داد اما مقابل بازیکن PSG از محوطه بیرون نیامد.
اما در نهایت در دقیقه 74 به دلیل خطای بزرگ روی مدافع دانیل مونوز نیمار اخطار گرفت. بازهم این بازیکن به شدت این تصمیم را به چالش کشید و با داور جر و بحث کرد. نیمار از ضربات بازیکنان حریف در امان نبود. او چندین بار مرتکب خطا شد و صحبت میگل آنخل بورخا را قطع کرد. او همچنین با ارسال یک پاس قاطع در قصد اول روی دروازه لوکاس پاکوتا (72) سرنوشت دیدار را تغییر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала