Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رابطه مخفی پپ با لوا؛ رابرت به سیتی می‌رود؟

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
در حالی‌که منچسترسیتی به شکار مهاجمان ادامه می‌دهد، پپ گواردیولا در این رابطه با لواندوفسکی چت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا در حال گفتگو با رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ است در حالی‌که منچسترسیتی به دنبال یک مهاجم مرکزی جدید می‌باشد.
مهاجم پولندی به شدت با انتقال به سیتی در تابستان مرتبط بوده، پس از آن‌که گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این‌که او قبل از این‌که در آگوست سال آینده 34 ساله شود، یک چالش جدید می‌خواهد.
با این حال، انتقال به ورزشگاه اتحاد در تابستان محقق نشد زیرا سیتی همچنین از جذب سایر اهداف چون هری کین و کریستیانو رونالدو بازماند. در نتیجه، پس از انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا در تابستان این باشگاه تاکنون نتوانسته جایگزین این بازیکن آرجانتینی شود.
گواردیولا در حال صحبت با بازیکن سابقش لواندوفسکی در زمین تمرین تیم لیگ دسته دوم اسپانیا خیرونا در کاتالونیا عکس گرفت.
لواندوفسکی و هم تیمی‌های تیم ملی وی در حال حاضر در این شهر تمرین می‌کنند و خود را برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل آندورا در جمعه شب آماده می‌کنند. خیرونا یکی از باشگاه‌های مرتبط به منچسترسیتی است و یکی از اعضای گروه فوتبال سیتی به شمار می‌رود که مالک 9 باشگاه در سراسر جهان است و سیتی به عنوان تیم شاخص می‌باشد.
علاوه بر این، پره برادر گواردیولا نیز در خیرونا سهام دارد که آخرین بار در فصل 2018/19 در لیگ برتر بازی کرد.
لواندوفسکی زمانی که سرمربی بایرن بود توسط گواردیولا به خدمت گرفته شد و در سال 2014 به این باشگاه پیوست و در 100 بازی زیر نظر این مربی اسپانیایی 67 گل به ثمر رساند. لواندوفسکی در هفت سال حضورش در این باشگاه، در مجموع 317 گل در 346 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و نهمین قهرمانی خود در لیگ را در فصل گذشته کسب کرد.
او پس از از دست دادن جایزه توپ طلا که سال گذشته لغو شد یکی از برگزیدگان توپ طلای امسال به شمار می‌رود. با این حال، او از سوی یوفا و فیفا به خاطر کسب سه گانه با بایرن در فصل 2019/20 به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.
سیتی می‌تواند تابستان آینده به لواندوفسکی مراجعه کند تا مشکلات مهاجم خود را حل کند، زیرا آنها نتوانستند یک مهاجم مرکزی را در تابستان به خدمت بگیرند و لواندوفسکی تاکنون 23 گل در این فصل به ثمر رسانده است.
قهرمان لیگ برتر تلاش کرده بود تا کین را از تاتنهام هاتسپور به خدمت بگیرد، اما تمایلی به پرداخت مبلغ 150 میلیون پوندی باشگاه برای کاپیتان انگلیس نداشت. آنها در اواخر پنجره به جذب رونالدو از یوونتوس نزدیک بودند، هرچند قبل از این‌که رقبای منچستریونایتد قرارداد را ربودند تا مُهاجم پرتگالی را به اولدترافورد بازگردانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала