پوتین: روسیه مخالف حمایت گرایی در اقتصاد است

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه مخالف حمایت گرایی در اقتصاد است
پوتین: روسیه مخالف حمایت گرایی در اقتصاد است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه تاکید دارد کشورش با حمایت گرایی در اقتصاد و تجارت جهانی به دلیل محدودیت های یک‌جانبه با انگیزه سیاسی به منظور مبارزه برای بازارها و حذف رقبا مخالف است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می گوید که روسیه مخالف حمایت گرایی در اقتصادی جهانی است که این به نفع جامعه جهانی،  تقویت همکاری های بین المللی، که در راس آن سازمان تجارت جهانی "WTO" است.
پوتین: سازمان جهانی صحت باید روند تائیدی واکسین های ضد کرونا را تسریع بخشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
مبارزه با کرونا؛ پوتین سازمان جهانی صحت می تواند روند تائیدی واکسین‌ها را تسریع بخشد
رئیس جمهور روسیه گفت: "روسیه با حمایت گرایی در اقتصاد و تجارت جهانی به دلیل محدویت های یک‌جانبه با انگیزه سیاسی به منظور مبارزه برای بازارها و حذف رقبا مخالف است، ما متقاعد شده ایم که حفظ و تقویت سیستم تجاری چندجانبه با محوریت سازمان تجارت جهانی به نفع کل جامعه بین‌المللی است".
رئیس جمهور فدراسیون روسیه افزود: "در پایان نوامبر، ژنو میزبان دوازدهمین کنفرانس نمایندگان سازمان تجارت جهانی است که با حضور نمایندگان اقتصادی ما برگزار خواهد شد، من پیشنهاد می کنم آنها را به سمت توسعه توافق نامه های معقول و مصالحه در حوزه تجارت سوق دهید که به گسترش مبادلات اقتصادی و فناوری متقابل کمک می کند. روسیه آماده مشارکت در چنین کاری است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала