Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی بازار زمستانی را نرسیده بست

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز پس از به دست گرفتن سکان هدایت بارسا، تصمیم گرفت روند احتمالی خرید و فروش زمستانی را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا تصمیم گرفته است تا برای خرید یا فروش بازیکنان فعلی‌اش عجله نکند.
او از زمان ورودش به بارسا به عنوان مربی، قوانین جدید و سختگیرانه‌ای را به کار گرفته و حالا به نظر می‌رسد که سرمربی اسپانیایی قصد دارد روند نقل و انتقالات را نیز به شدت کنترل کند، به همین دلیل او دستورات صریحی به بخش ورزشی باشگاه داده تا هرگونه اقدام برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی متوقف شود، زیرا او می‌خواهد ابتدا شرایط فعلی تیم را مورد بررسی قرار دهد.
البته او فقط در همین تعطیلات بازی‌های ملی فرصت دارد که تیم‌اش رامورد ارزیابی قرار دهد زیرا فعلا تیم وی 10 مصدوم جدی دارد و 10 ستاره این تیم نیز در اردوی تیم‌های ملی شان حضور دارند. بنابراین انتظار نمی‌رود که جلسه بخش ورزشی برای تصمیم‌گیری درباره پنجره زمستانی به این زودی برگزار شود.
ژاوی می‌خواهد نمای واضح و کاملی از نیازمندی‌ها و نواقص تیم فعلی‌اش را داشته باشد اما در عین حال قصد دارد دیدگاهی واقع‌گرایانه در این زمینه داشته باشد. او در طول چند هفته پس از دیدن عمل‌کرد ستاره‌هایش در تمرینات و دیدارهای پیش رو، شرایط اصلی تیم‌اش را بررسی کند و سپس به خاطر بهبود این تیم بحران زده اقداماتی را انجام دهد.
ژاوی همچنان بر لاماسیا تأکید دارد که باید بخشی از این نواقص را با آن برطرف کند، برای این کار او از چند بازیکن آکادمی در ترکیب تیم‌اش استفاده کند، یعنی در طول این مدت وی از نزدیک به 14 بازیکن که در آکادمی باشگاه پرورش یافته‌اند، سود ببرد.
پس از پایان بررسی شرایط توسط کادرفنی، ژاوی با متئو آلمانی مدیر فوتبال باشگاه و یوردی کرایف مدیر استعدادیابی بین المللی دیدار خواهد کرد تا نیازهای خود را شریک سازی کند و خرید احتمالی بازیکنان جدید را مطرح نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала