Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس: این تیم رئال می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود

© REUTERS / Rafael MarchanteIker Casillas sale del hospital en Porto junto a su esposa Sara Carbonero
Iker Casillas sale del hospital en Porto junto a su esposa Sara Carbonero - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
ایکر کاسیاس در هفته ورزشی مارکا امروز در مورد رئال مادرید و ژاوی هرناندز صحبت کرد که قابل توجه می‌باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ایکر کاسیاس کاپیتان و دروازه‌بان سابق رئال مادرید معتقد است که تیم فعلی رئال مادرید یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است.
رئال مادرید علی‌رغم باخت مقابل شریف تیراسپول در زمین خود، در حال حاضر با 9 امتیاز از چهار بازی ابتدایی در صدر گروه D قرار دارد و در دو بازی آخر مرحله گروهی آنها قبل از میزبانی از اینتر قرار است به مولداوی سفر کنند تا با شریف روبرو شوند.
کاسیاس در جریان هفته ورزشی MARCA در سویا اما اظهار داشت: "من فکر می‌کنم این [تیم] رئال مادرید می‌تواند [لیگ قهرمانان] را ببرد. فکر می‌کنم که چهار یا پنج مورد علاقه مندی وجود دارد. من معتقدم که بایرن مونیخ، چه در خانه و چه خارج از خانه فوق العاده خوب بازی می‌کند. رئال مادرید توانسته بازیکنان جوانی را به خدمت بگیرد."
در ادامه از اسطوره رئال در مورد ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا پرسیده شد و کاسیاس در ادامه اظهار داشت که اولین باری که فکر می‌کرد ژاوی به مربیگری ادامه خواهد داد، زمانی بود که آنها در بازی‌های ملی با اسپانیا بودند.
کاسیاس گفت: "ژاوی بارزترین نمونه کسی است که می‌خواست مربی شود. تعجب آور نیست که او اکنون مربی بارسلونا است. شما می‌توانید او را در سفرهای تیم ملی ما ببینید."
کاسیاس همچنین دلایلی را بیان کرد که چرا به دنبال مربی شدن در مسیر ژاوی نبوده است.
کاسیاس خاطرنشان کرد: "نمی‌خواهم مربی شوم. ممکن است مردی بسیار نرم و ملایم به نظر بیایم اما وقتی وارد زمین می‌شوم می‌توانم تا حدودی تهاجمی شوم. برای مربی شدن، باید شخصیت خاصی داشته باشید و هم تیمی‌هایی بودند که در مورد آن کاملاً واضح بودند. من می خواهم مدرک مربیگری را کسب کنم اما این چیزی نیست که بخواهم در آینده انجام دهم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала