Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشنواره گل آلمان و روسیه در شب توقف پرتگال + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال روسیه Футбол. Отборочный матч ЧМ-2022. Россия - Кипр
تیم ملی فوتبال روسیه    Футбол. Отборочный матч ЧМ-2022. Россия - Кипр - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
تیم‌های ملی آلمان و روسیه در بازی‌های دیشب برابر حریفان شان جشنواره گل راه انداختند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا شب قبل 10 دیدار انجام شد که در مهم‌ترین آنها اسپانیا در زمین یونان برنده شد، سویدن به گرجستان باخت، اما کرواسیا، روسیه و آلمان حریفان شان را به توپ بستند.
آلمان در شبی که یواخیم لو سرمربی سابق این کشور به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و مورد ستایش قرار گرفت از لیختن‌اشتاین میزبانی می‌کرد با حساب 9 بر 0 کسب برتری نمود.
در این بازی گوندوگان، لروی سانه (دوبار)، کاوف‌من، مولر (دوبار)، رویس، باکو، گوپل (گل به خودی) برای آلمان گل‌زنی کردند تا برتری ارزشمند و تاریخی را این تیم کسب نماید.
کرواسیا در زمین حریف‌اش مالت با نتیجه 7 بر صفر کسب برتری نمود.
در این بازی پریشیچ، کالتا-کار، پاسالیچ، مودریچ، کراماریچ، مایر (دوبار) هفت گل کروات‌ها را به ثمر رساندند تا نائب قهرمان جهان با لبخند و سه امتیاز ارزشمند خانه حریف را ترک کند.
تیم ملی روسیه نیز در زمین خودی برابر قبرس 6-0 به برتری رسید که ایروخین (دوبار)، اسمولوف، موستووی، سوتورمین، زابولوتونی برای این کشور گل‌زنی کردند.
گرجستان در حالی که با دو گل برابر سویدن با دو گل "کواراتسخلیا" به برتری خانگی 2-0 دست یافت، اما ایرلند در خانه توانست پرتگال را 0-0 متوقف سازد.
اسپانیا میزبان‌اش یونان را با یک گل در هم کوبید.
ارمنستان در زمین خودی با حساب 5-0 برابر مقدونیه شمالی تحقیر شد، لوکزامبورگ در زمین آذربایجان به برتری 3-1 رسید، اسلواکی با سلوانیا مساوی کرد، ایسلند در خانه رومنیا متوقف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала