Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عربستان در تلاش نفوذ به یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
بارسلونا برای قسمت پیش‌روی پیراهن بازیکنان‌اش چندین پیشنهاد دریافت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسا در حال رسیدگی به پیشنهاد یک شرکت عربستانی برای اسپانسر اصلی پیراهن تیم مردان اش است. منتفی نیست اما اکراه خاصی در این زمینه وجود دارد و باعث ایجاد اجماع در هیات مدیره نمی‌شود. در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای نزدیک به بسته شدن برای جایگزینی راکوتن از 30 جون 2022 وجود ندارد که در این فصل 30 میلیون یورو متغیر بیشتر پرداخت می‌کند، اما آژانس EFE قبلاً در مورد یک صندوق سرمایه گذاری متعلق به دولت سعودی صحبت کرده که مایل به پرداخت 100 میلیون است.
باشگاه بارسا چندین پیشنهاد دیگر روی میز دارد که قبل از پیشنهاد عربستانی آنها را بررسی خواهد کرد و باید در اسرع وقت در مورد آن تصمیم گیری شود. بعلاوه، مجمع نمایندگان چند هفته پیش اساسنامه را انطباق داد و صریحاً به نفع اصول اولیه و ابتدایی بشری مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر اعتراف کرد.
قرارداد با راکوتن در جون 2022 منقضی می‌شود و نایک باید بداند که چه لوگویی را روی کیت‌های جدید چاپ کند که طرح‌های آن از سال گذشته تایید شده است. هدف این است که بیش از 55 میلیون را وارد کند، چیزی که راکوتن قبل از کاهش به 30 میلیون به خاطر بیماری همه گیر پرداخت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала