Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

متعجب می‌شوم هازارد 90 دقیقۀ کامل بازی کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия
ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز مطمئن نیست که ادن هازارد بتواند در هر یک از دو بازی مقدماتی جام جهانی 2022 بلجیم مقابل استونی و ولز، 90 دقیقه در زمین دوام بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد به دلیل مصدومیت و مشکلات جسمانی تا به اینجای فصل نتوانسته خود را در ترکیب اصلی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید ثابت کند و تنها 359 دقیقه در رقابت‌های لالیگا برای لوس بلانکوس بازی کرده است. 
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
هازارد هر کاری می‌کند تا به اوج برگردد
همین موضوع سبب شده تا نقش او در ترکیب تیم ملی بلجیم نیز کمرنگ شود و سرمربی شیاطین سرخ اروپا در مورد بازی دادن به او تردید داشته باشد.
روبرتو مارتینز امروز به خبرنگاران گفت اگر هازارد بتواند در هر یک از دو بازی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، مقابل استونی و ولز، 90 دقیقه کامل بازی کند، متعجب خواهد شد.
به گفته مارتینز، هازارد باید "آهسته و گام به گام" پیش برود، زیرا "او در این فصل دقایق زیادی بازی نکرده است".
با این حال، سرمربی تیم ملی بلجیم به هازارد "افتخار" می کند و می گوید بازیکن او از نظر روحی خوب است و " مشتاق بازی های پیش‌ رو است."
همچنان تورگان برادر ادن هازارد در مورد وضعیت فعلی مهاجم رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که برادرش برای به دست آوردن جایگاه ثابت در ترکیب رئال تلاش می‌کند.
تورگان هازارد گفت: « مربی باشگاه باید در مورد هازارد تصمیم بگیرد و من نمی‌توانم در مورد او چیزی بگویم. چیزی که من می‌دانم هازارد تلاش دارد تا خودش را ثابت کند و جایگاه ثابت در ترکیب تیمش به دست آورد. وینیسیوس در حال حاضر در پست خود بازی می‌کند و در بهترین فرم قرار دارد و همچنین رئال مادرید در بازی های خود پیروز می‌شود. اما می‌دانم که ادن بزودی به خود می‌آید چون او ادن است، او در کلاس جهانی است و کاپیتان ماست. اگر او شنبه بازی کند، مربی تصمیم می گیرد، اما او همیشه همینطور بوده است و اگر بتوانم به او کمک کنم، این کار را خواهم کرد."
هازارد در حالی در شرایط وخیمی قرار گرفته که در دوره حضور در رئال مادرید همواره مصدوم بوده و بازی‌هایی زیادی را از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала