Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

50 روز تا تحقق رویا؛ کیلیان می‌تواند در جنوری مذاکره کند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
عضو شوید
در اول جنوری 2022 کیلیان امباپه مُهاجم فرانسوی پاریسن‌جرمن می‌تواند به صورت قانونی با رئال مادرید مذاکره کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ امباپه تنها 50 روز با تحقق رویای خود فاصله دارد.
این مهاحم فرانسوی می‌تواند در اول جنوری 2022 به صورت قانونی با رئال مادرید مذاکره کند. باشگاه رئال هزینه‌ی انتقال رویارویی او را با قراردادش آماده کرده است. او در صورتی‌که به صورت رایگان وارد شود، پاداش سنگین انتقال دریافت خواهد نمود.
رویای کیلیان امباپه هر روز به تحقق نزدیکتر می‌شود. قرارداد او با پاریسن‌جرمن در 30 جون به پایان می‌رسد و بنابراین، در 1 جنوری او از نظر قانونی اجازه دارد با هر باشگاه دیگری توافق کند. و در افکار او تنها یک مقصد ممکن رئال مادرید است. قصد او متقابل است، زیرا کهکشانی‌ها نیز امیدوار هستند هر چه زودتر بازیکنی را که سال‌ها آرزوی او را داشتند، وارد قرارداد شان سازند و برای این کار تنها 50 روز فاصله مانده تا کیلیان آزاد شود. سران قطری پاریسن‌جرمن تابستان گذشته به او اجازه جدایی ندادند. خود او یک ماه پیش در مصاحبه‌ای در اکیپ آنرا واضح ساخت و به صورت آشکار گفت: "اگر می‌رفتم، فقط به رئال مادرید می‌رفتم."
در تابستان رئال حتی پیشنهاد 180 میلیونی داد که نتوانست پاریسی‌ها را راضی کند و این ستاره مجبور شد قراردادش را عملی سازد و بداند که اگر او را نفرشد، هیچ مبلغی دریافت نمی‌کند.
با وجود ناامیدی، علاقه مادرید دست نخورده باقی مانده است. تماس‌ها با نزدیکان این بازیکن در ماه‌های اخیر قطع نشده، همیشه با این ایده که به وضعیت آنها توجه شود. این مهاجم همچنان در اولویت قرار دارد و آنها تلاش خواهند کرد تا در اسرع وقت پس از قانونی شدن نهایی سازند؛ البته با این فکر که شرایط در پاریس بیشتر از این سخت نشود. رابطه با مدیریت تیم فرانسوی لحظه خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و برای امباپه که هنوز باید تا جون در آنجا بازی کند، خوب نخواهد بود.
از نظر اقتصادی همه چیز آماده است. مُهاجم به عنوان بازیکن درخشان می آمد و حقوقی متناسب با وضعیت خود خواهد داشت. علاوه بر این، با حضور رایگان او پاداش بزرگ انتقال دریافت می‌کند. در مادرید آنها برای این انتقال آماده هستند، زیرا سال‌هاست هزینه آنرا آماده کرده است. همه چیز نشان می‌دهد که تنها چیزی که رئال مادرید از ستاره جدیدش با آغوش باز استقبال می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала