Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی خواهان جدایی از پی‌اس‌جی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
مائورو ایکاردی از شرایط خودش در پاریسن‌جرمن راضی نیست و می‌خواهد در زمستان پیشرو این تیم را ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی در تابستان 2019 اینتر را به مقصد پاریسن‌جرمن ترک کرد. او در ابتدأ به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله راهی پاریس شد اما عملکرد خوب او سران پی‌اس‌جی را مجاب به انتقالی دائمی وی با رقم 50 میلیون یورو کرد. 
Inter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
ورزش
ایکاردی در رادار توخل؛ مائورو لندنی می‌شود؟
در سومین فصل و پس از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی، ایکاردی نیمکت نشین شده و جایی در برنامه‌های مائوریسیو پوچتینو ندارد. این ستاره آرجانتینی از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست و می‌خواهد در زمستان پیشرو از پی‌اس‌جی جدا شود.
ایکاردی در ایتالیا مشتریان پر و پا قرصی دارد و گزارش‌ها می‌رساند که رم و یوونتوس جدی‌ترین مشتریان وی هستند و میلان هم از دور شرایط خرید او را برای جانشینی زلاتان دنبال می‌کند.  
در انگلیس نیز نیوکاسل شرایط ایکاردی را زیر نظر دارد و مالکان متمول این باشگاه لیگ برتری خواهان جذب این ستاره آرجانتینی اند.
ایکاردی در حالی به فکر جدایی از پی‌اس‌جی است که در این فصل تنها 5  بازی انجام داده و سایر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت و مشکلات شخصی از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала