Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جریمۀ نقدی برای هوادار خورد سال رونالدو

© AFP 2023 / Franck FifeПортугальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции
Португальский футболист Криштиану Роналду после финального матча между сборными командами Португалии и Франции  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
هواداران کوچک رونالدو که شب گذشته در پایان دیدار پرتگال – ایرلند، وارد زمین شده بود، با جریمه نقدی روبه‌رو شده است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و پس از پایان بازی تیم‌های ایرلند و پرتگال، در چهارچوب رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، ولان دختر 11 ساله با پریدن از جایگاه هواداران، وارد زمین بازی شد تا پیراهن فوق ستاره پرتگالی را که شدیداً علاقه‌مندش بود، دریافت کند.
ولان که در میدان می‌دوید و پولیس‌ها به دنبالش بودند، بارهای نام رونالدو را فریاد زد تا او متوجه شد و از پولیس‌ها خواست تا او را رها کنند.
رونالدو پس از این که دختر 11 ساله در کنارش ایستاد، پیراهن خود را به او داد و او را در آغوش گرفت تا این شب به یادماندنی در ذهن او برای همیشه به عنوان خاطره خوش ماندگار شود.
حالا این هوادار خورد سال مدعی شده که از سوی مسئولان 2500 پوند جریمه شده و باید پدرش آن را پرداخت کند.
ولان این موضوع را در گفت‌وگو با رادیوی ایرلندی FM 104، مطرح کرد و گفت:" بخاطر ورودم به زمین به صورت غیرقانونی، جریمه شدم و پدرم این جریمه را پرداخت می‌کند.من از قطار دوم جایگاه هواداران پریدم تا خودم را به رونالدو برسانم. وقتی در زمین می‌دویدم و پولیس‌ها به دنبالم بودند، نام رونالدو را فریاد زدم و او برگشت و مرا دیدم و مسئولان امنیتی گفت که رهایم کنند. او به سمت من آمد. من هیجانی شده بودم و گریه می‌کردم و به رونالدو می‌گفتم که لطفاً پیراهن را به من بده و او پیراهنش را به من داد".
رونالدو در حالی شب گذشته پیراهنش را به ولان داد که شدیداً بخاطر تساوی و نهایی نشدن صعود به جام جهانی، عصبانی بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала