روسیه چیزی مهمی درباره مقام های امریکا می داند که می تواند کاخ سفید را زیر و رو کند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه چیزی مهمی درباره مقام های امریکا می داند که می تواند کاخ سفید را زیر و رو کند
روسیه چیزی مهمی درباره مقام های امریکا می داند که می تواند کاخ سفید را زیر و رو کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
یک روزنامه نگار امریکایی نوشته است، که روسیه چیزی درباره دولت ایالات متحده امریکا می داند که می تواند کاخ سفید را نابود کند.
رزمایش نظامی امریکا در دریای سیاه؛ پوتین می‌گوید این یک چالش به روسیه است  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
رزمایش نظامی امریکا در دریای سیاه؛ پوتین می‌گوید این یک چالش به روسیه است
جنکینز جونیور همچنین گفت، که در به اصطلاح عجله، تمام تزهای اصلی کاملاً متفاوت از آنچه در نگاه اول است ظاهر می شود. ابتدا، او خاطرنشان کرد، که روابط بین روسیه و ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به طور قابل توجهی بهبود نیافته است، همانطور که برای اثبات دخالت کرملین در نتایج انتخابات آمریکا استدلال می شد.
دوم، مقاله نویس وال استریت ژورنال به خوانندگان روزنامه یادآوری کرده است، که تقریباً همه روسای جمهور آمریکا، صرف نظر از وابستگی حزبی، سعی کردند با مسکو گفتگو کنند. لازم نیست ترامپ، یا نحوه صحبت او در مورد پوتین، یا اقدامات و بی‌عملی‌های متعدد او را دوست داشته باشید تا بفهمید که همه آنها در واقع، انگیزه‌هایی عادی و قابل توضیح هستند. هر رئیس‌جمهوری از زمان جورج دبلیو بوش دوست داشت با پوتین دوست شود. همه می‌دانند که مسکو می‌تواند با انجام یا عدم انجامش بر دورنمای آنها برای انتخاب دوباره تأثیر بگذارد.
نتیجه‌گیری اصلی جنکینز این است که خطر شواهد سازش‌آوری که روسیه در کل سیستم قدرت ایالات متحده دارد وجود دارد. او مطمئن است که در صورت انتشار داده های خاص، مسکو می تواند کل نخبگان سیاسی ایالات متحده را زیر و رو کند.
نویسنده افزوده است: «همه این سردرگمی به دولت بایدن دلیل دیگری برای نوک انگشتان پوتین می‌دهد. احتمالا کرملین بهتر از مردم آمریکا آن را می‌شناسد، به هیچ وجه نمی‌تواند خوب باشد. یا دولت دموکرات اطلاعاتی را که به روس‌ها درباره فساد خودش می‌داند را پنهان کرده است. افکار عمومی یا کرملین دموکرات ها را متقاعد کرد که اقداماتی را انجام دهند که منجر به تسخیر کاخ سفید در سال 2016 ترامپ شد. پرونده استیل، او همچنان اف‌بی‌آی و دولت دموکرات را منفجر می‌کند، البته نه به شکلی که اومی گوید».
پس از انتخابات ریاست جمهوری 2016، مقامات ایالات متحده با تکیه بر مواد پرونده ای که توسط افسر اطلاعاتی سابق بریتانیا، کریستوفر استیل تهیه شده بود، در حال تحقیق در مورد روابط ادعایی ستاد ترامپ با روسیه بودند. روسیه اتهامات دخالت در انتخابات آمریکا را رد می کند. در ایالات متحده، نسخه «تبانی» رد شده و اکنون در حال بررسی پیشینه کمپین علیه ترامپ است. ایگور دانچنکو روسی یکی از سه متهمی بود که توسط دادستان ویژه جان دورهام شناسایی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала