زنی که ترامپ را متهم به تعرض جنسی کرده بود از شکایت خود امتناع کرد

© REUTERS / Carlos Barriaزنی که ترامپ را متهم به تعرض جنسی کرده بود از شکایت خود امتناع کرد
زنی که ترامپ را متهم به تعرض جنسی کرده بود از شکایت خود امتناع کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
 یکی از شرکت کنندگان سابق برنامه تلویزیونی "کارآموز"   که دونالد ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرده بود، از شکایت خود علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا  صرف نظر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سامر زرووس یکی از شرکت کنندگان سابق برنامه تلویزیونی "کارآموز"  (اپرنتیس) که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا را به تعرض جنسی علیه خود متهم نموده بود، شکایت علیه ترامپ را کنار گذاشت.
ترامپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2019
ترامپ بار دیگر رسوایی جنسی بر پا کرد
وکلای مدافع این خانم  روز گذشته (12 نوامبر) در بیانیه‌ای گفته اند: «پس از پنج سال، خانم زرووس دیگر نمی‌خواهد با متهم دعوا کند و این حق را به دست آورده است که آزادانه در مورد آنچه تجربه کرده صحبت کند».
این زن در سال 20017، درست هنگامی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا مراسم تحلیف خود را برگزار می‌کرد، او را به تعرض و بدرفتاری جنسی متهم کرد.
رئیس جمهور منتخب آمریکا در طول مبارزات این اتهامات را "کذب و مضحک" خواند و قول داد از کسانی که این ادعاها را طرح کرده اند شکایت کند.
خانم زرووس یکی از چند زنی بود که در طول مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آقای ترامپ را به تعرض جنسی متهم کردند.
ترامپ همه این ادعاها را رد کرد و گفت از این زنان به اتهام تهمت دروغ شکایت خواهد کرد. او درباره  سامر زِرووس گفت که هرگز او را به اتاق هتلش دعوت نکرده و اتفاقاتی که او گفته هرگز روی نداده است. ترامپ همچنین سامر را متهم کرد که "از یک موقعیت اضطراری احساسی" سوءاستفاده کرده است.
گفتنی است پیش ازاین بار ها اتهامات بدرفتاری جنسی از سوی زنان مختلف برای رئیس جمهور پیشین آمریکا خبر ساز شده بود. همچنان فایل صوتی و ویدئویی از اظهارات توهین‌آمیز ترامپ علیه زنان چند سال پیش، با موج بی‌سابقۀ انتقادات علیه وی مواجه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала