سناریوی نبرد "آخرالزمان" روسیه برای آمریکا افشا شد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر دستگاه زیرآبی «پوسیدون» روسیه در نوع خود بهترین دستگاه است
دستگاه زیرآبی «پوسیدون» روسیه در نوع خود بهترین دستگاه است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
  یک نشریه‌ی آمریکایی سلاح زیر آبی پوزئیدون را خطرناک ترین سلاح روسی دانسته که در جنگ "آخرالزمان" علیه آمریکا استفاده خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه‌ی آمریکایی 19FortyFive  در گزارشی گفته است که خطرناک ترین وسیله نقلیه بدون سرنشین روسی، اژدر هسته ای زیر آب خودمختار پوزئیدون خواهد بود که در سال 2027 وارد تسلیحات  ارتش روسیه خواهد شد.
ارزیابی اژدر مرگبار روسی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2020
ارزیابی اژدر مرگبار روسی در امریکا
نشریه نوشته است که با ساخت این سلاح، سناریوی جنگ "آخرالزمانی" که روسیه برای ایالات متحده فراهم نموده است، فراهم می‌شود.
نشریه در ادامه می‌نویسد: توسعه این سلاح تنها چند سالی است که ادامه دارد و در حال حاضر دلهره آور است
نشریه آمریکای:  نوشت، پوزئیدون ، یک ربات شناور 80  پایی با نیروی اتمی است که در اصل یک موشک قاره پیمای زیر سطحی است و به گونه ای طراحی شده که هزاران مایل به طور خودکار حرکت می‌کند و قادر به نابود ساختن ساحل دشمن و تخریب آن با ایجاد سونامی است.
شایان ذکر است که  در سخنرانی ماه مارچ سال 2018  «ولادیمیر پوتین»  رئیس جمهور روسیه با توصیف این  سلاح جدید این کشور  و توصیف قدرت و سرعت  حرکت در عمق پوزیدون  گفت، پوزئیدون با سرعتی چند برابر بیشتر از سرعت زیردریایی‌ها  اژدرهای پیشرفته و انواع کشتی‌های سطحی از جمله برخی از سریع ترین آنها واقعا فوق العاده است. آنها بی سر و صدا  و  قابل کنترل هستند. هیچ سلاحی در جهان وجود ندارد که بتواند برابر آنها مقاومت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала