Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط همین طور باشد، استرلینگ بارسایی میشود

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
منبع خبری در انگلیس از احتمال انتقال قرضی رحیم استرلینگ به بارسا در زمستان خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز در انگلیس میگوید، رحیم استرلینگ "اگر تا ماه جنوری به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب سیتی قرار نگیرد، برای انتقال قرضی به بارسلونا فکر می کند."
به نظر میرسد که نیمکت نشینی استرلینگ در سیتی و ثابت نبودن در ترکیب باعث ناراحتی این ستاره ریز نقش ملی پوش شده است و به همین خاطر وی قصد دارد به توجه بارسا فکر کند.
این در حالیست که بارسا مدتی میشود ستاره سیتی که فقط در سه بازی این فصل برای سیتیزن ها به میدان رفته را زیر نظر دارد و حالا با آمد ژاوی نیز این علاقه بیشتر هم شده است.
اما بارسا با توجه به بحران مالی که دارد، برای جذب این بازیکن 26 ساله که دستمزد بالای هفته ای 300 هزار پوند در سیتی دارد، کار ساده ای در پیش ندارد.
به گزارش تایمز، با وجودی که استرلینگ تلاشش را برای بازگشت به ترکیب اصلی میکند، اما احتمال انتقال قرضی او به بارسا وجود دارد.
استرلینگ با پیوستن جک گریلیش به سیتی کمتر فرصت بازی در تیمش پیدا میکند.
لازم به ذکر است که استرلینگ 18 ماه دیگر با سیتی قرارداد دارد و ظاهرا طرفین برای تمدید قراداد نیز به نتیجه ای نرسیده اند.
 
.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала