Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد ژاوی به باشگاه السد: ماسکرانو را به جای من بیاورید

© AFP 2023 / JUAN MABROMATAФутболист испанской "Барселоны" аргентинец Хавьер Маскерано
Футболист испанской Барселоны аргентинец Хавьер Маскерано - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز پس پیوستن به بارسلونا، به سران باشگاه السد پیشنهاد کرده تا سُکان هدایت این تیم را به خاویر ماسکرانو بسپارند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته ژاوی هرناندز قراردادش را با باشگاه السد فسخ کرد و هدایت باشگاه بارسلونا را به عهده گرفت. سران باشگاه قطری در حال حاضر در جست‌وجوی گزینۀ مناسب اند تا جانشین ژاوی شود و این تیم را هدایت کند.
در همین حال خبر می‌رسد که ژاوی به سران باشگاه السد پیشنهاد کرده تا سُکان هدایت این تیم را به خاویر ماسکرانو هافبک سابق بارسا و تیم ملی آرجانتین که چندین سال هم‌تیمی وی بوده، بسپارند.
طبق گزارش دیاریو آ.اس، ژاوی قبل از رفتن به بارسلونا، خاویر ماسکرانو را به عنوان کاندیدای ایده‌آل برای هدایت السد معرفی کرده بود و به این پیشنهادش همچنان اصرار دارد.
ژاوی معتقد است که ماسکرانو شخصیت قوی، حرفه‌ای، با دانش گسترده‌ای در عرصه فوتبال باشگاهی و ملی و دید بازی مشابه با او را دارد و می‌تواند راه وی را ادامه دهد.
ماسکرانو در حال حاضر به عنوان سفیر لالیگا فعالیت می‌کند و انتظار می‌رفت تا کارش را به عنوان مدیر ورزشی در باشگاه رایسینک کلاب آرجانتین آغاز کند.
تا حالا باشگاه السد در این مورد اظهار نظر نکرده و به نظر می‌رسد که در حال بررسی سایر گزینه‌ها هستند تا بهترین گزینه را به عنوان سرمربی استخدام کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала