Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کافو: دنی آلوز بهتر از من است، نیمار بالاتر از مسی و رونالدو قرار دارد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر کافو مدافع برازیلی
کافو مدافع برازیلی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
با این که بسیاری از کارشناسان معتقد اند که کافو بهترین مدافع راست تاریخ فوتبال است، خود این بازیکن می‌گوید که آلوز بهتر از او است.
به گزارش اسپوتنیک، کافو مدافع سابق تیم ملی برازیل و باشگاه میلان که سه فینال متوالی جام جهانی را تجربه کرده است، از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین مدافع راست تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، اما خود این بازیکن می‌گوید که آلوز بهتر از او است.
اسطورۀ برازیلی این موضوع در واکنش به پیوستن هم‌وطنش به بارسلونا مطرح کرده و در مراسم MARCA Sports Weekend در شهر سویا گفت:" دنی آلوز از من بهتر است و با تجربه‌اش چیزهای زیادی به بارسلونا اضافه خواهد کرد. علیرغم سنش، او در شرایط بدنی عالی قرار دارد. او خرید بزرگی برای بارسلونا خواهد بود."
کافو در مورد نیمار نیز صحبت کرد و گفت:" نیمار از نظر فنی بهتر از مسی و کریستیانو رونالدو است، اما باید مسئولیت یک رهبر را بر عهده بگیرد. باید صد در صد خود را وقف فوتبال کرد، من بهتر از نیمار نیستم، اما بهتر از سایر مدافعان راست هستم زیرا خودم را وقف فوتبال کردم. او [نیمار] باید نیز باید چنین کند و کاپیتان شود."
کافو در ادامه افزوده که قبل از پیوستن به ساراگوسا شانس پیوستن به رئال را داشته اما آن‌ها ویتور را جذب کردند.
او گفت:" در مقطعی شانس پیوستن به رئال مادرید را داشتم، اما آنها ترجیح دادند تا ویتور مارکز، وینگر راست و هم تیمی من در سائوپائولو را جذب کنند و در نهایت این انتقال منتفی شد."
کافو در سال‌های 1994 و 2002  با برازیل موفق شد قهرمان جام جهانی فوتبال شود که در سال 2002 او کاپیتان تیم ملی فوتبال برازیل بود و جام قهرمانی را بالای سر خود برد. وی در مجموع 142 بازی ملی برای کشورش انجام داده‌است و موفق شده‌است 5 گل نیز به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала