Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین: رفتار مگوایر شرم آور بود؛ مگوایر: هدف من شخص نبود

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
روی کین بازیکن سابق منچستریونایتد و تیم فوتبال ایرلند از شادی بعد از گل هری مگوایر برابر آلبانیا انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته کاپیتان منچستریونایتد گل اول انگلیس را در مقابل آلبانی به ثمر رساند، اما شادی بعد از گل او حاشیه ساز شد.
مگوایر که مدتی است به دلیل عدم درخشش در ترکیب یونایتد مخصوصا در دو بازی اخیرش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است، شب گذشته بعد از گلزنی دستانش را به نشانه پاسخ به منتقدین پشت گوش هایش گرفت.
​با این حال هری کین پس از بازی در جریان حضور در برنامه تلویزیونی ITV با انتقاد از مگوایر گفت:
زمانی که بازیکنی گل می زند و دستانش را روی گوشش می گذارد، مانند این است که میخواهد صدای منتقدان را ببندد، من فکر می کنم این شرم آور است.
کین گفت: او در چند ماه گذشته برای منچستریونایتد مایه شرمساری بود. اگر فکر می کند میتواند با گل زدن، دهان منتقدانش را ببنند، اشتباه کرده است.
در همین حال مگوایر پس از صحبت های کین پاسخ وی را داد.
کاپیتان تیم ملی انگلیس و مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس میگوید، هدف او از خوشحالی بعد از گل مقابل آلبانی بدون هدف بوده است.
او گفت: هدف من بخاطر این خوشحالی بخاطر شخص نبود، من تعادلم را از دست دادم و با زانو به روی زمین لغزیدم و دست هایم را روی گوش هایم گذاشتم.
هری گفت:
"من کاپیتان منچستریونایتد هستم. زمانی که تیم خوب کار نمی کند مورد انتقاد قرار می گیرم که کاملا طبیعی است. باز هم تکرار میکنم، شاید بعد از گل من ربطی به کسی نداشت.
گلزنی برای کشورت احساس خوبی دارد. این اولین گلم در بازی های مقدماتی جام جهانی بود که برای مان فوق العاده مهم بود. زدن گل اول نیز در چنین بازی های بسیار مهم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала