Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایستادگی دورتموند برابر غول‌های اروپا؛ ارائۀ پیشنهاد جذاب برای تمدید با هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
سران باشگاه بروسیا دورتموند در تلاش اند تا با ارائۀ پیشنهاد اغواکننده قرارداد ارلینگ هالند را تمدید کنند و مانع جدایی او در تابستان آینده شوند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند از زمان پیوستن از سالزبورگ به دورتموند، یکی از مهاجمان بسیار موفق در قاره سبز بوده و موفق شده بیشتر از تعداد بازی‌هایش برای زنبورها گُلزنی کند.
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2021
ورزش
هزینۀ انتقال مهاجم دورتموند از زبان وکیل تونی کروس
شم گُلزنی بالا، قدرت‌بدنی فوق‌العاده، دقت در پاس دهی و تکنیکی بودن این بازیکن سبب شده تا در قاره سبز مشتریان زیادی داشته باشد و تیم‌های بزرگ و مطرح به دنبال جذب او باشند.
برای جذب این بازیکن در حال حاضر رقابت شدیدی میان رئال، بارسا، یونایتد، سیتی، چلسی، بایرن، یوونتوس و لیورپول جریان دارد و با توجه به بندی در قراردادش که به او اجازه فسخ قرارداد با مبلغ 75 میلیون یورو در تابستان آینده را می‌دهد، همه‌ی این باشگاه‌ها به دنبال توافق با او هستند.
دورتموند اما تلاش دارد تا برابر این غول‌هایی اروپا بی‌ایستد و مانع جدایی ستاره آینده‌دار خود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان آینده شود.
طبق گزارش بیلد، سران دورتموند در نظر دارند با ارائۀ پیشنهاد دستمزد سالانه 16 تا 18 میلیون یورو قرارداد هالند را تمدید کنند و جلو انتقال بازیکن نروژی در تابستان بعدی را بگیرند.
حالا دیده شود که هالند با دورتموند تمدید می‌کند یا راهی تیم بزرگی می‌شود تا جوایز تیمی و فردی کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала