Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع تمام قد ستاره رئال مادرید از لوئیز انریکه؛ او علیه ما نیست

© AP Photo / Andy RainТренер Луис Энрике успокаивает игроков сборной Испании после матча с Италией
Тренер Луис Энрике успокаивает игроков сборной Испании после матча с Италией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
دنی کارواخال مدافع راست تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، به دفاع از لوئیز انریکه سرمربی لاروخا پرداخت و مدعی شد که وی دیدگاه ضد رئالی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند ماه آخر لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنان رئال مادرید به تیمش دعوت نمی‌کرد، اما هفته گذشته از لج‌بازی خودش گذشت و تصمیم گرفت تا کارواخال را به بازی برابر یونان و سویدن دعوت کند. 
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
ورزش
انریکه دست از لج‌بازی برداشت؛ حضور یک رئالی در تیم ملی اسپانیا پس از 8 ماه
با این هم در میان هواداران رئال مادرید چنین دیدگاهی ایجاد شده بود که گویا لوئیز انریکه با ستاره‌های تیم شان سرستیز دارد و نمی‌خواهد تا کهکشانی‌ها در اردوی لاروخا حضور داشته باشند.
دنی کارواخال مدافع راست تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید اما با چنین دیدگاهی موافق نیست و می‌گوید که انریکه دیدگاه ضد رئالی ندارد.
کارواخال در این مورد به مارکا گفت:" وقتی چنین چیزی را شنیدم، تلاش کردم تا وضاحت دهم و بگویم که چنین چیزی دور از حقیقت است. مربی بازیکنانی را که فکر می‌کند برای رسیدن به خواسته‌هایش موثر اند، بدون در نظر گرفتن این که در چه تیمی بازی می‌کنند، به تیم ملی دعوت می‌کند."
او در ادامه افزود:" این روش، فلسفه و برنامه اوست. من از او [به خاطر اینکه همیشه مرا انتخاب کرده] و به خاطر آنچه در کنفرانس مطبوعاتی در مورد من گفت، تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط به همین منوال ادامه یابد."
کارواخال در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که اخیراً به دلیل دعوت از گارسیا و عدم دعوت از ناچو فرناندز به تیم ملی اسپانیا، انتقادهای زیادی از انریکه صورت گرفته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала