Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی جوان اسپورتینگ، گزینۀ اصلی یونایتد برای جانشین سولسشر

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
سران منچستریونایتد در صورتی که اوله گونار سولسشر را اخراج کنند، روبن آموريم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را جانشین وی خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در ادامه روند ضعیفش، هفته گذشته برابر منچسترسیتی با نتیجه 0-2 شکست خورد تا شایعه اخراج سولسشر بار دیگر اوج گیرد. 
Главный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
ورزش
ادعای رومانو؛ خبری از اخراج سولسشر نیست
با این هم رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که هیچ برنامه ای در دستور کار مدیران این باشگاه برای تغییر در کادر فنی تیم شان وجود ندارد و فعلا سولسشر در سمت خود باقی خواهد ماند.
در همین حال برخی دیگر از رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که سران باشگاه در حال بررسی گزینه‌های شان اند و با یافتن گزینه مناسب قطعاً سولسشر اخراج خواهد شد.
آن‌ها گزینه‌هایی چون رالف راکینگ، مائوريسيو پوچتينو، اريک تن هاگ، زين الدين زيدان و حتی برندن راجرز را به عنوان جانشین سولسشر مطرح کرده‌اند و می‌گویند که یکی از این افراد جانشین سولسشر در یونایتد خواهد شد.
نشریه تایمز اما روبن آموريم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون پرتگال و يکی از آينده دارترين مربيان اروپا را به عنوان جانشین سولسشر مطرح کرده و می‌گوید مدیران یونایتد به فکر تغییرات بنیادی اند و با یک مربی جوان و صاحب سبک می‌خواهند تا به این هدف شان دست یابند.
آموریم مربی جوان و با نتايج درخشان، دست یافتنی و صاحب سبک است که می‌تواند با ستاره‌هایی که یونایتد دارد، این تیم را به مدارج عالی برساند و برای چندین سال در فوتبال اروپا و جهان بدرخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала