Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه هدف اصلی چلسی در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
سران چلسی قصد دارند در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی، دو مدافع و یک وینگر به خدمت بگیرند و گزینه‌های شان را نشانی کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی تا این جای فصل نتایج درخشانی در لیگ کسب کرده و در حال حاضر با 26 امتیاز از یازده بازی، در جایگاه نخست جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
آنتونیو رودیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
ورزش
رودیگر به درهای خروج چلسی نزدیک شد؛ رئال در کمین برای جذب مدافع آلمانی
این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اما اندکی ضعیف ظاهر شده و در 4 بازی دور گروهی، 3 پیروزی و یک شکست داشته و پس از یوونتوس در رده دوم گروه E، قرار دارد.
سران چلسی برای این که بتوانند از عنوان قهرمانی شان در اروپا دفاع و عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود سازند، تصمیم دارند تا تیم شان را بیشتر تقویت کنند و در پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی، دو مدافع و یک وینگر جذب خواهند کرد.
چلسی به بازیکنانی چون کونده مدافع فرانسوی سویا، ماتیاس دی‌لیخت مدافع هالندی یوونتوس و لورنزو اینسینیه وینگر ایتالیایی ناپولی علاقه‌مند است و مارینا گرانوفسکایا مدیر ورزشی این تیم در تلاش است تا هر سه بازیکن را در زمستان به خدمت بگیرد.
از سویی هم چلسی نگران جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر است زیرا هر دو بازیکن در پایان فصل آزاد خواهند بود و در صورتی که تمدید نکنند، به صورت رایگان از تیم جدا خواهند شد.
به همین دلیل سران چلسی در تلاش اند تا گزینه‌هایی جانشینی‌ آن‌ها را جذب و در صورت عدم تمدید هر دو مدافع را در زمستان به فروش برسانند.
دلیل جذب لورنزو اینسینیه هم قیمت مناسب او خواهد بود زیرا قرارداد او نیز با ناپولی در پایان فصل به پایان می‌رسد و در زمستان با مبلغ اندک قابل دسترس خواهد بود.
چلسی در صورتی که هر سه گزینۀ مورد نظر را جذب کند، ترکیب قوی و فوق‌العاده خطرناک خواهد داشت و می‌تواند زیر نظر توخل برای هر عنوانی رقابت کند.
ترکیب احتمالی چلسی در صورت جذب دی‌لیخت، اینسینیه و کونده، چنین خواهد بود: ادوارد مندی؛ دی لیخت، تیاگو سیلوا، ژول کونده، ریس جیمز، جورجینیو، انگولو کانته، بن چیلول، کالوم هادسون اودوی، روملو لوکاکو و لورنزو اینسینیه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала