Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید کهکشانی؛ امباپه، هالند و وینی چه شماره‌هایی خواهند پوشید؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید در حال جوان‌گرایی و پوست‌اندازی است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از سوژه های داغ برای هواداران تیم هایی نظیر رئال این است که حدس بزنند که در آینده شماره های بازیکنان محبوبشان چه خواهد بود.
در حقیقت هواداران دوست دارند که بازیکنان محبوبشان شماره های محبوب را بپوشند و البته روند تغییر نسل در سالهای آینده و جدایی احتمالی بازیکنانی نظیر هازارد، بنزما، مودریچ و … به این مسئله کمک می کند.
امباپه قطعا با جدایی قریب الوقوع هازارد در فصل آینده شماره هفت را می پوشد. اما تغییرات بزرگی هم ممکن است در سال 2023 رخ بدهد.
مثلا اگر مودریچ قراردادش را تمدید کند قطعا در سال 2023 از رئال می رود و شماره 10 خالی می شود که این شماره می تواند به وینیسیوس جونیور به عنوان نماد نسل آینده برسد. وینی در حال حاضر شماره 20 را می پوشد.
​از سویی بنزما ممکن است که با رفتن از رئال شماره 9 خود را به هالند بدهد یا کروس هم که تا سال 2023 قرارداد دارد، در صورت جدایی می تواند شماره 8 را در اختیار فدریکو والورده یا کاماوینگا قرار بدهد. البته شماره هایی نظیر 22، 18، 12 و … نیز در تابستان آینده با رفتن ایسکو، بیل و مارسل خالی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала