Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین دیدار سرپرست ریاست تربیت بدنی و ورزش با رییسان فدراسیون‌ها

© GDPES.Afg نظر محمد مطمئن سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش
نظر محمد مطمئن سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
نظر محمد مطمئن، سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش، امروز با رییسان فدراسیون‌های ورزشی دیدار و در مورد اهداف، برنامه‌ها و تداوم فعالیت‌های ورزشی گفت‌وگو نمود.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اداره تربیت بدنی و ورزش، نظر محمد مطمئن، سرپرست ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش بعد از چاشت امروز(شنبه) 22عقرب در صالون جلسات کمیتۀ ملی المپیک با رییسان فدراسیون‌های ورزشی دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار سرپرست ریاست تربیت بدنی و ورزش، از تلاش‌های فدراسیون‌های ورزشی قدردانی و بر ادامۀ فعالیت‌های ورزشی و راه اندازی برنامه‌های جدید تاکید نموده و از رییسان فدراسیون‌ها خواست تا در گسترش فعالیت‌های ورزشی در ولایت کوشا باشند.
 همچنان رییسان فدراسیون‌های ورزشی، با سرپرست اداره ورزش، روی مشکلات و چالش‌های سد راه ورزشکاران صحبت نمودند و از هیئت رهبری این اداره خواستند تا برای حمایت از ورزشکاران و برنامه‌های ورزشی از هیچ نوع امکانات دریغ نورزند.
در پایان این دیدار مطمئن تأکید نمود که برای حل مشکلات ورزشکاران اقدام می‌نماید و برای هیچ‌کس اجازه نخواهم داد تا از ورزش و ورزشکاران سؤ استفاده کند.
این در حالی‌ست که در چند ماه آخر بسیاری از ورزشکاران از سفر به مسابقات خارجی به دلیل مشکلات فراوان باز ماندند و موفق نشدند تا در رویدادهای بیرون مرزی اشتراک کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала