Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی در اندیشۀ بازگرداندن تیاگو به نیوکمپ

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا دوست دارد تیاگو آلکانتارا را به نیوکمپ برگرداند و سران این باشگاه بزودی با لیورپول برای جذب ستاره سابق شان وارد مذاکره خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از روی کار آمدن ژاوی هرناندز در بارسلونا، ایده بازگرداندن ستاره‌های لاماسیا که در حال حاضر در باشگاه‌های دیگر اروپا توپ می‌زنند، شکل گرفت و به نظر می‌رسد که این برنامه در حال عملی شدن است.
این باشگاه اخیراً به دنی اولموی اسپانیایی ابراز علاقه کرد که در حال حاضر برای لایپزیگ توپ می‌زند و این احتمال وجود دارد که برای جذب او در زمستان تلاش‌هایی صورت گیرد.
در همین حال اسپورت مدعی شده که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا علاقه‌مند به جذب تیاگو آلکانتارا نیز است و می‌خواهد او را به نیوکمپ برگرداند.
 این بازیکن 30 ساله که فصل گذشته از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست، زیر نظر یورگن کلوپ بازیکن ثابت نیست و همین موضوع می‌تواند به جدایی وی بی‌انجامد.
 ژاوی در خط هافبک گزینه‌های زیادی از جمله پدری، سرخیو بوسکتس، فرانکی دی‌یونگ، نیکو و گاوی را در اختیار دارد، اما او همچنان مشتاق به جذب تیاگو است زیرا او را از زمان بازی در بارسا به خوبی می‌شناسد و می‌داند که وی تغییرات خوبی در تیم ایجاد خواهد کرد.
جذب تیاگو دشوارتر از جذب دنی آلوز برای بلوگرانا است که شب گذشته به صورت رایگان به این تیم پیوست زیرا این ملی پوش اسپانیایی تا سال 2024 با لیورپول قرارداد دارد. با این هم ممکن است تیاگو وسوسه شود و به اسپانیا بازگردد و زیر نظر ژاوی در سیستم، سبک و لیگی که مناسب بازی او است کار کند.
تیاگو تابستان 2013 پس از قهرمانی در جام ملت‌های اروپا با تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا، بارسا را ​​ترک کرد. در آن زمان سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، ژاوی و سسک فابرگاس روند پیشرفت او را در باشگاه کند می‌کردند و او تصمیم گرفت راهی بایرن مونیخ شود.
 او زیر نظر پپ گواردیولا کار خود را در آلمان ادامه داد و با غول بوندسلیگا به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. این بازیکن هشت سال پس از حضور در آلیانز آرنا، تصمیم گرفت تا چالش جدیدی را تجربه کند و به همین دلیل راهی لیورپول شد اما در این تیم موفق نبوده و حالا نیمکت‌نشین است.
حالا دیده شود که لیورپول به تیاگو اجازه جدایی خواهد داد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала