ژنرال انگلیس از احتمال وقوع یک جنگ "تصادفی" با روسیه سخن گفت

© AP Photo / PA/Steve Parsonsژنرال انگلیس از احتمال وقوع یک جنگ "تصادفی" با روسیه سخن گفت
ژنرال انگلیس از احتمال وقوع یک جنگ تصادفی با روسیه سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
عضو شوید
رئیس ستاد اراتش انگلیس معتقد است که تیرگی روابط روابط روسیه و غرب احتمال جنگ "تصادفی" قریب الوقوع را بیشتر از پیش افزایش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Express ژنرال سِر نیک کارتر، رئیس ستاد ارتش انگلیس می‌گوید که تنش در روابط روسیه و غرب بیشتر از دوران جنگ سرد افزایش یافته  این امر می تواند "تصادفا" منجر به یک درگیری مسلحانه شود.
به گفته کارتر، ماهیت رقابت بین کشورها منجر به افزایش تنش می شود. وی تاکید کرد: ما باید مراقب باشیم، نباید اجازه دهیم ماهیت جنگ طلبانه برخی از سیاستمداران ما آنها را در موقعیتی قرار دهد که تشدید مناقشه منجر به اشتباه شود.
یک تعداد از پناهندگان از بلاروس وارد پولند شدند + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
یک تعداد پناهندگان از بلاروس وارد پولند شدند + ویدئو
به گفته این روزنامه، دلیل نگرانی غرب، بحران مهاجرت در مرز بلاروس با لهستان است.
پیشتر ولادیمیر پوتین و الکساندر لوکاشنکو روسای جمهوری روسیه و بلاروس در گفت و گوی تلفنی وضعیت پناهجویان در مرز بلاروس و لهستان را نگران کننده اعلام کردند.
 مساله پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس در روزهای اخیر با حضور هزاران نفر از پناهجویان در این منطقه و تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک لهستان که با استقرار نیروهای ویژه این کشور ممانعت شده، وضعیت بحرانی یافته است.
کمیته مرزی دولتی بلاروس گزارش داد که گروه بزرگی از پناهجویان از کشورهای آسیایی و آفریقایی به مرز بلاروس با لهستان هجوم آورده اند. این کمیته با بیان اینکه وضعیت پناهجویان در مرز بلاروس با لهستان همچنان به شدت متشنج است، گفت: بیش از دو هزار پناهجو از جمله تعداد قابل توجهی زن و کودک در مقابل موانع مرزی لهستانی توقف کرده اند.  نیروهای امنیتی لهستان به آنها اجازه عبور نمی دهند، مهاجران تلاش کردند تا بر موانع غلبه کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала