امسال خانم جوان روسی ملکه زیبائی جهان شد+عکس ها

© Sputnik / Vladimir Pesnyaامسال خانم جوان روسی ملکه زیبائی جهان شد+عکس ها
امسال خانم جوان روسی ملکه زیبائی جهان شد+عکس ها  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
خانم جوان روسی به نام کسینیه داویدووا باشنده پتربورگ ملکه زیبایی جهان انتخاب شد.
به گزارش اسپوتنیک، کسینیه خانم  جوان و زیبأ روسی که باشنده شهر تاریخی پتربورگ می باشد در کانکور زیبایی http://Mrs.Top Of The WORLD 2021 زیباترین خانم جوان شوهر دار جهان شناخته شد .
زن چند فرزند سن پترزبورگ، Ksenia Davydova برنده مسابقه بین المللی زیبایی Mrs. Top Of The WORLD 2021 در لتونی شد و زیباترین زن متاهل جهان شد. به دلیل وضعیت ناپایدار اپیدمیولوژیک و بسته بودن مرزها، وی در مسابقه آنلاین شرکت کرد.
این دختر 29 ساله که متخصص روابط عمومی است، مادر سه فرزند هست - آلیس هشت ساله، فلیکس چهار ساله و الیشای دو ساله. همچنین، این خانم زیبا وقت دارد تا به زندگی اجتماعی خود رسیدگی بتواند- او یک پروژه خیریه برای کمک به خانواده هایی با فرزندانی که در شرایط دشوار زندگی قرار می گیرند، سازماندهی نموده است.
بر علاوه، داویدووا سفیر پروژه فدرال "تشکیل یک محیط شهری راحت" برای بهبود شهر سانکت پتربورگ است.
وی گفته است: "از فیض برنده شدن در مسابقه، می توانم نماینده روسیه در پروژه های زیست محیطی و خیریه در سطح بین المللی باشم. این هدف اصلی شرکت من بود. در حین حال، با همه می خواهم نشان دهم که یک زن می تواند در بسیاری زمینه های زندگی فردی چندوجهی فعالیت نماید.
این خانم زیبایی روسی گفت ، آماده شدن برای یک مسابقه آنلاین دشوارتر از زیبا نشان دادن خود روی صحنه بود. رقبای اصلی داویدوا سایر زنان روسی و همچنین رقیب لتونیا می دانست.
داویدووا افزود: "مراحل اصلی که با آنها به صورت زنده رفتیم خلاقانه بود. خیلی سخت است، و من و شوهرم بر اساس فیلم "نقاب" نقش خود را اجرا کردیم، این نشان دهنده فردیت و روحیه شاد ما است، ما یک ویدئو با رقص خود گرفتیم که هیئت داوران واقعاً آن را دوست داشتند. ما همچنین لباس های ملی ارائه کردیم، یک نمایشگاه عکس با لباس شب و البته با بیکینی برگزار شد. وضعیت حتی از آفلاین بودن هم بیشتر متشنج بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала