Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست‌مزد عجیب و باورنکردنی ستاره برازیلی بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز مدافع بارسلونا
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
اولین خرید ژاوی در باشگاه بارسلونا دستمزد عجیبی را دریافت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک،  بارسلونا دیشب رسما دنی آلوز برزیلی را به خدمت گرفت تا اولین خرید ژاوی کمی سوال برانگیر باشد.
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
ورزش
رسمی؛ آلوز به بارسا برگشت، به خانه خوش آمدی دنی !
بر اساس گفته‌های رسانه‌های اسپانیایی آلوز با دستمزد بسیار اندکی که گفته می‌شود در هفته یک یورو خواهد بود در بارسا بازی خواهد کرد.
اما نکته عجیب و باورنکردنی مبلغ قرارداد دنی آلوز است. روزنامه اسپانیایی اسپورت طی گزارشی مدعی شده که آلوز قرار است در بارسلونا فقط هفته‌ای یک یورو دستمزد داشته باشد.
در واقع آلوز حاضر شده به طور مجانی برای بارسلونا بازی کند اما به خاطر اینکه باید حتماً در قرارداد او رقمی به عنوان دستمزد درج شود، مبلغ یک یورو به عنوان دستمزد هفتگی بازیکن برزیلی ثبت شده است.
بازگشت آلوز اولین انتقال برای ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسا خواهد بود که خود مدت‌ها با این بازیکن همبازی بوده است. قرارداد آلوز تا پایان فصل با امکان تمدید یک سال دیگر اعتبار خواهد داشت. او از ژانویه مجاز به پوشیدن پیراهن بارسا خواهد بود.
مقامات لالیگا در ابتدا از باور کردن این رقم امتناع می‌کردند و حتی تا آستانه جلوگیری از این انتفال هم پیش رفتند اما در نهایت مسئولان بارسلونا آنها را متقاعد کردند که آلوس واقعاً قرار نیست پولی به عنوان دستمزد در تیم کاتالونیایی دریافت کند.
این بازیکن برزیلی بین سال‌های 2008 تا 2016، 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، 6 بار قهرمان لالیگا و 5 قهرمانی جام حذفی را با بارسا بدست آورد و تا پایان فصل بار دیگر با آبی اناری‌ها قرارداد خواهد بست. بارسلونا هم پیوستن آلوز را تأیید کرده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала