رئیس‌جمهور پوتین: اروپا مسوول بحران پناهجویان است

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس‌جمهور پوتین: اروپا مسوول بحران پناهجویان است
رئیس‌جمهور پوتین: اروپا مسوول بحران پناهجویان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که کشورهای اروپایی خود مقصر راهی شدن صدها هزار مهاجر به سوی کشورهایشان هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت، کشورهای اروپایی خود شرایطی فراهم کرده‌اند که صدها هزار نفر راهی آنجا شوند، اما اکنون به دنبال مقصر می‌گردند تا از خود سلب مسوولیت کنند.
رئیس‌جمهور پوتین در برنامه تلویزیونی «مسکو کرملین پوتین» در شبکه روسیه 1 گفت: «خودشان مقصرند، من این را گفته‌ام، چرا: به دلایل سیاسی، نظامی و اقتصادی. خودشان شرایطی را فراهم کرده‌اند که هزاران و صدها هزار نفر راهی آنجا شوند و اکنون آنها به دنبال مقصر هستند تا در رابطه با حوادثی که در حال وقوع است از خود سلب مسوولیت کنند».
پوتین: مسئول بحران مهاجران افغانستان و عراق خود غربی‌ها هستند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
پوتین: مسئول بحران مهاجران افغانستان و عراق خود غربی‌ها هستند
رئیس‌جمهور روسیه همچنان با اشاره به اتهامات و ادعاهای دیگران در این مسئله که به مسکو وارد می‌شود، گفت: «به مسائل داخلی خود بپردازید و آنها را گردن کسی نیندازید».
وی گفت که روسیه آماده است به هر طریق ممکن برای حل و فصل وضعیت در مرز لهستان و بلاروس کمک کند، البته اگر در این خصوص چیزی به روسیه بستگی داشته باشد.
آقای پوتین افزود: «ما آماده هستیم به هر طریق ممکن در این راستا (حل و فصل بحران) کمک کنیم، البته اگر در این زمینه چیزی به روسیه بستگی داشته باشد».
قابل ذکر است که در تابستان، در سرحدات بلاروس با لهستان و کشورهای بالتیک، گروهی از پناهجویان از شرق میانه و افریقا که تلاش می‌کردند به اروپای غربی مهاجرت کنند، افزایش یافت. اوضاع در تاریخ 8 نوامبر، هنگامی که حدود دو هزار نفر در سیم رگبار تجمع کردند، وخیم تر گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала