روند توزیع کمک به بیش از 5 هزار خانواده در غرب افغانستان آغاز شد

© Photo / UNICEFAfgروند توزیع کمک به بیش از 5 هزار خانواده در غرب افغانستان آغاز شد
روند توزیع کمک به بیش از 5 هزار خانواده در غرب افغانستان آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
مسوولان دفتر کمیشنری سازمان ملل متحد در امور پناهنده‌گان (UNHCR) غور می‌گویند، این کمک‌ها به خانواده‌هایی توزیع می‌شود که در اثر فقر و گرسنه‌گی و وضعیت دشوار کنونی زیان‌مند شده‌اند و نیاز جدی به کمک‌های بشردوستانه دارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام‌وطندار، عبدالوهاب عظیمی، مسئول دفتر کمیشنری سازمان ملل متحد در امور پناهنده‌گان غور، هنگام توزیع کمک به خانواده‌های نیازمند می‌گوید که دفتر سازمان ملل متحد برنامۀ توزیع کمک‌های نقدی زمستانی برای بیش از 5 هزار خانواده در حوزۀ غرب کشور را آغاز کرده است. به گفتۀ وی، از این کمک‌ها مبلغ 265 دالر امریکا برای هر خانواده توزیع می‌شود.
از سویی هم، کسانی که این کمک‌ها را دریافت کرده‌اند، با ابراز قدردانی از مسوولان دفتر سازمان ملل متحد می‌گویند که‌ چنین کمک‌ها می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات آنان را رفع کند. آنان همچنان خواهان کمک‌های بیش‌تر برای رفع مشکلات‌ شان‌ اند.
در همین حال، مسوولان ریاست مهاجران و بازگشت‌کننده‌گان غور از وضعیت بد بی‌جاشده‌ها در این ولایت ابراز نگرانی می‌کنند و می‌گویند که بیش از 2 هزار خانواده در غور نیاز فوری به کمک‌های زمستانی دارند.
مسوولان می‌گویند که اگر به این خانواده‌ها کمک نشود، آنان گواه فاجعۀ انسانی خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала