نمایشگاه هوایی دبی 2021؛ روسیه چه محصولات را به نمایش می‌گذارد + ویدیو

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر نمایشگاه هوایی دبی 2021؛ روسیه چه محصولات را به نمایش می‌گذارد + ویدیو
نمایشگاه هوایی دبی 2021؛ روسیه چه محصولات را به نمایش می‌گذارد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
وزیر صنعت و تجارت روسیه از آن محصولات که روسیه قرار است در نمایشگاه هوایی دبی 2021 معرفی کند، پرده برداشت.
به گزارش اسپوتنیک، «دنیس مانتوروف»، وزیر صنعت و تجارت روسیه از غرفه‌های تولیدکنندگان طیاره و تولیدکنندگان نظامی روسیه بازدید نمود و از انتظاراتش از نمایشگاه هوایی دبی گفت: برای ما از قبل یک رسم معمول شده است. هر نمایشگاه‌های هوایی در دوبی ارزش و فرصت‌های زیادی برای صنعت ما در ترویج تکنالوژی به بازارهای خارجی دارد. این در مورد نمونه‌های غیرنظامی و حتی در درجه اول نظامی صدق می‌کند.
وی افزود: اگر در مورد سیستم‌های دفاع هوایی صحبت کنیم، برای اولین بار است که سیستم دفاع هوایی «ویتیاز» را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذاریم، پیش از این نمونه‌های دیگر از سیستم هوایی بدون سرنشین به نمایش گذاشته شده بودند.
وزیر صنعت و تجارت روسیه می‌گوید: ما قبلاً محصولات خود را چندان فعال به نمایش نگذاشتیم. امسال برای اولین بار «اورئون» به‌عنوان یک طیاره‌ بدون سرنشین ساخت شرکت «کرونشتات» به نمایش گذاشته می‌شود. در مورد نمایشگاه استاتیک، امسال احتمالا بزرگ‌ترین نمایشگاه در چند سال اخیر که در آن طیاره ام‌اس21-310 با موتور روسی آردی-14 و سوپرجیت در پایه «اوروس (Aurus)» همکاری مشترک با برند معروف موتر ما است و این دومین کار مشترک ما می‌باشد.
نمایشگاه هوایی (دبی ایرشو) یک نمایشگاه هوافضا است که هر دو سال یک بار در دبی برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала