Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش توتی به انتقادها از جورجینیو پس از خراب کردن سه پنالتی متوالی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر توتی
توتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
فرانچسکو توتی اسطورۀ فوتبال ایتالیا، به انتقادهای از جورجینیو واکنش نشان داد و خراب کردن پنالتی را یک موضوع عادی عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دو تیم ایتالیا و سوییس از گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا به مصاف هم رفتنند که این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.
Болельщица сборной Италии во время матча Италия-Турция  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
ورزش
ایتالیا 1 سوئیس 1 ؛ فکر پریشان جورجینیو پیروزی را از آتزوری گرفت
در دقایق پایانی این دیدار داور یک ضربه پنالتی به سود ایتالیا اعلام کرد و این تیم شانس داشت تا پیروزی شود و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
اما اتفاق عجیبی رخ داد جورجینیو هافبک چلسی که برای دومین بار برابر سوییس پنالتی خراب کرد وتوپ را بیرون زد تا سومین پنالتی را به صورت متوالی خراب کند.
پس از این اتفاق از ملی‌پوش ایتالیایی انتقادهای زیاد در رسانه‌های اجتماعی صورت گرفت و بسیاری از هواداران آتزوری معقتد بودند که نباید مانچینی وی را به عنوان پنالتی زن اول تیم انتخاب کند.
از جورجینیو اما حمایت‌هایی نیز صورت گرفت و مانچینی سرمربی تیم پس از بازی این موضوع را طبیعی عنوان کرد و مدعی شد که به جورجینیو همچنان اعتماد دارد.
در این میان فرانچسکو توتی نیز از جورجینیو حمایت کرد و مدعی شد که زدن پنالتی آسان نیست.
توتی گفت:" فکر می‌کنم وقتی چنین مسئولیتی دارید، به خصوص در دقیقه پایانی بازی، فشار را احساس می‌کنید بنابراین پنالتی زدن آسان نیست. همواره به من گفته می‌شد که بیشتر گُل‌هایم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده‌ام و حالا می‌گویم که واقعاً کار ساده نیست. در چنین مواقع اگر گُل بزنی و یا نزنی چنین ذهنیت‌هایی وجود دارد. جورجینیو حتی اگر سه پنالتی پشت سر هم را خراب کند، همچنان یک قهرمان است و شما را با بازی‌هایش شاد می‌کند."
جورجینیو در حالی مورد انتقاد قرار می‌گیرد که او در دیدار نهایی یورو نیز یک پنالتی خراب کرد و این احتمال وجود داشت که انگلیس قهرمان یورو شود و دست آتزوری از کسب جام دور بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала