Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز شاگرد گواردیولا برای انتقال به بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر استرلینگ
استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
وینگر 26 ساله و انگلیسی باشگاه منچسترسیتی به جدایی از این تیم نزدیک است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» گزارش کرده است که سران باشگاه منچستر سیتی با خروج و انتقال قرضی رحیم استرلینگ، وینگر انگلیسی و ملی پوش سیتیزن ها موافقت کرده است.
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
ورزش
شرایط همین طور باشد، استرلینگ بارسایی میشود
سیتیزن‌ها می‌خواهند گزینه خرید اجباری 50 میلیون یورویی را در قرارداد این بازیکن بگنجانند .بارسلونا باید تابستان آینده این مبلغ را بپردازد. بارسا قصد دارد از تمایل استرلینگ برای ترک منچسترسیتی به نفع خود استفاده کند.
مدیران منچستر سیتی می خواهند گزینه‌ی حق خرید اجباری به ارزش پنجاه میلیون یورو را نیز در قرارداد این بازیکن ملی پوش بگنجانند که باشگاه بارسلونا می بایست این مبلغ را در فصل تابستان آینده بپردازد.
مدیریت آبی اناری ها قصد دارد از تمایل رحیم استرلینگ برای ترک تیم آبی پوش شهر منچستر یعنی منچستر سیتی به نفع خود استفاده کند. در صورتی که استرلینگ تا ژانویه حضور ثابتی در ترکیب سیتیزن ها نداشته باشد، انتقال قرضی به بارسلونا را در نظر خواهد گرفت.
سران بارسلونا و ژاوی، سرمربی جدید این تیم نیز علاقه زیادی به جذب او دارند. رحیم استرلینگ تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد. لازم به ذکر است که ژاوی هرناندز، سرمربی جدید کاتالان ها نیز موافقت خود را با این انتقال اعلام کرده است.
چند روز پیش و در جریان برگزاری مراسم معارفه ی ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا بود که پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی نیز در بارسلون حضور داشت و خبرهایی مبنی بر انجام مذاکرات او با سران کاتالان ها برای نهایی شدن این انتقال و همچنین انتقال فرنکی دی یونگ در مسیر عکس در رسانه های اسپانیایی منتشر شده بود.
استرلینگ تا به این جای فصل فقط هفتصد دقیقه برای سیتیزن ها بازی کرده است و موفق شده در طی این دقایق، دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز برای این باشگاه به ثبت برساند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала