Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی به هر قیمتی خواهان جذب ستاره مصری لیورپول است

© REUTERS / PHIL NOBLEمحمد صلاح
محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا معتقد است که محمد صلاح می‌تواند کلید بازی نیوکمپ باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه بارسلونا هفته گذشته ژاوی هرناندز، اسطورۀ این باشگاه و سرمربی اسبق السد قطر را به جای رونالد کومان منصوب کردند.
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2021
ورزش
محمد صلاح بهترین بازیکن ماه اکتوبر لیگ برتر + عکس
بارسلونا که در دوران مربی هالندی شرایط خوبی نداشت، سران این باشگاه اکنون امیدوارند با حضور ژاوی وضعیت بهتر شود. اکنون که مدت کمی از حضور این مرد اسپانیایی روی نیمکت آبی‌اناری‌ها می‌گذرد، او مهاجم مصری لیورپول را گزینۀ بهتری برای بارسلونا می‌داند.
ژاوی بر این باور است که محمد صلاح کلید بازسازی نوکمپ او است و ظاهراً بارسلونا قصد دارد تلاش جدی برای جدا کردن این بازیکن مصری از لیورپول را آغاز کند. لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی در تابستان سال روان پس از 17 سال حضور از این باشگاه جدا شد.
سران باشگاه اسپانیایی اکنون به دنبال پر کردن جای او هستند. ژاوی فکر به این باور است که از توانایی صلاح می تواند تا حدودی فشار را کاهش دهد. نشریه اسپانیایی ال ناسیونال هم گزارش داده که ژاوی می‌خواهد به هر قیمتی صلاح به نیوکمپ بیاورد.
  محمد صلاح از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در لیورپول عملکرد خیره کننده دارد. صلاح تا 2023 با لیورپول قرارداد دارد اما گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آنفیلدی ها به گوش می رسد و از رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مشتریان جدی او سخن به میان می آید.
این در حالیست که باشگاه بارسلونا به دلیل بحران همه گیری ویروس کرونا مشکلات بزرگ اقتصادی مواجه است و سران باشگاه در تلاش یافتن حامی مالی برای رفع این چالش ها هستند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала