Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترفند جدید مادرید برای رئالی کردن امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
رئال مادرید امیدوار است در تابستان آینده تنش ها در مورد انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن را کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید کماکان رویای جذب کیلیان امباپه را در سر دارد و با صبر کردن یک سال دیگر، امیدوار است در تابستان این ستاره فرانسوی را راهی برنابئو کند.
رئال مادرید امیدوار است تنش ها در تابستان آینده کمتر از تابستان گذشته باشد و این ستاره به صورت رایگان و بی دردسر راهی مادرید شود.
رئال مادرید در بازار تابستاتی تلاش زیادی برای جذب امباپه کرد، اما هر سه پیشنهاد این تیم از سوی سران پی اس جی رد شد.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

بگو مگوهای این انتقال جنجالی و درگیری زبانی مدیران تیم ها نیز تا مدت زیادی پس از علنی شدن علاقه رئال حاشیه ساز شد. لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی نیز بارها از نحوه برخورد رئال برای جذب این ستاره نیز انتقاد کرده است.
با این حال آنطور که آ اس میگوید، رئال مادرید قصد دارد هرگونه پیشنهاد به امباپه در تابستان آینده را رسانه ای نکند تا باعث ایجاد فشار روی این بازیکن نشود.
​سیاست رئال بر این است که مذاکرات با امباپه باید به صورت چراغ خاموش انجام شود و هیچ کسی در این خصوص در رسانه ها صحبت نکند.
این در حالیست که انچلوتی چندین بار در نشست های خبری از صحبت و علاقه رئال به این تیم خودداری کرده است.
امباپه در پایان فصل بازیکن آزاد میشود و از آنجایی که وی تا کنون قرارداد جدیدی با پاریسی ها به امضا نرسانده است، از ماه جنوری میتواند مذاکرات را برای انتخاب تیم جدیدش به صورت آزادانه آغاز کند.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

وی که شب گذشته با پوکر در مقابل قزاقستان با پیراهن تیم ملی کشورش، به یک رکورد فوق العاده پس از 62 سال دست یافت، نقش مهمی در صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی 2022 قطر داشت.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала