Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلگراف مقصد بعدی سرمربی پی‌اس‌جی را فاش کرد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Mauricio Pochettino
Mauricio Pochettino  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن گزینه اصلی هدایت منچستریونایتد است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تلگراف، مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن ممکن است راهی منچستریونایتد شود تا جانشین اوله گونار سولشر شود.
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
ورزش
سرمربی جوان اسپورتینگ، گزینۀ اصلی یونایتد برای جانشین سولسشر
این روزنامه گزارش می‌دهد که پوچتینو پس از اخراج از تاتنهام، مشتاق بازگشت به لیگ برتر است. منچستر با شکست‌های اخیر خود مقابل لیورپول و منچسترسیتی، شروع سختی را در فصل 2021 – 2022 داشته است.
پوچتینو ممکن است هدف شماره یک شیاطین سرخ باشد، اما پاری‌سن‌جرمن اخیرا بندی را برای تمدید قرارداد او تا سال 2023 ایجاد کرده است. اعتقاد بر این است که پوچتینو به دلیل انتقاداتی که از زمان پیوستن به پاری‌سن‌جرمن دریافت کرده، با وجود تسلط در لیگ 1 فرانسه و شروع بدون شکست در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، کمی در پاریس ناامید است.
اگرچه اوله گنار سولسشر همچنان هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد اما به نظر می‌رسد که با توجه به روند پر فراز و نشیب تیم تحت هدایت سرمربی نروژی، باید دیر یا زود جدایی او از یونایتد را قطعی تلقی کرد.
انتظار می‌رود اوضاع پس از تعطیلات بین المللی تغییر کند و سولشر ممکن است حمایت هیئت مدیره یونایتد را از دست بدهد. بازی‌های بعدی منچستریونایتد برابر واتفورد، ویارئال و چلسی، هر 3 خارج از خانه هستند و پس از آن نیز دیدار با آرسنال نمی‌تواند برای شیاطین سرخ راحت باشد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала