Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: انتخاب ترامپ و جانسون «اتفاق بدی برای کل جهان» بود

© REUTERS / Carl Recineکلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول به انتقاد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 و همچنین حضور بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر بریتانیا پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به انتقاد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 و همچنین حضور بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر بریتانیا پرداخت.
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
ورزش
هیجان «یورگن کلوپ» از عملکرد فوق‌العادۀ لیورپول در لیگ قهرمانان
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که انتخابات دونالد ترامپ و بوریس جانسون "اتفاق بدی برای کل جهان" بود. سرمربی آلمانی سرخ پوشان آنفلید در این رابطه گفت:
«باید بگویم انتخاب دستکم دو سیاست مدار، اول دونالد ترامپ و پس از آن بوریس جانسون، نشانه‌ای بد برای همه جهان بود چون همه از قبل می دانستند این افراد موفق نخواهند بود اما با این وجود باز هم گذاشتیم آنها به قدرت برسند و نمی توانم چنین چیزی را باور کنم. یکی از آنها دیگر رفته است اما دیگری همچنان در حال تقلا کردن است. باور کردنی نیست.»
ترامپ در سال 2016 چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده شد، در حالی که جانسون سه سال بعد به عنوان نخست وزیر بریتانیا به جای ترزا می معرفی شد.
اولی ثابت کرد که یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ آمریکاست و مدیریت دومی در رابطه با ویروس کرونا مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است و کلوپ از اینکه چگونه این دو مرد در وهله اول توانسته‌اند به قدرت برسند گیج شده است.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала