گروهی از پناهجویان با درهم شکستن حصار مرزی بلاروس وارد لهستان شدند

© Photo / Виктор Толочкоگروهی از پناهجویان با درهم شکستن حصار مرزی بلاروس وارد لهستان شدند
گروهی از پناهجویان با درهم شکستن حصار مرزی بلاروس وارد لهستان شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
مهاجرانی که در مرز بلاروس با لهستان تجمع کرده‌اند، طی «تلاش‌های متعددی» برای عبور از سیم‌های خاردار و دیگر موانع مرزی انجام دادند و دست‌کم یک گروه از آن‌ها توانسته‌اند که وارد خاک لهستان شوند.
به گزارش اسپوتنیک، پولیس ولایت پودلاسکی لهستان می‌گوید که حدود پنجاه پناهجو از بلاروس وارد لهستان شدند که بیش از 20 نفر از آنها دستگیر شدند.
پولیس می‌گوید: روز گذشته در منطقه «استاژین» حدود 50 پناهجو با درهم شکستن حصار مرزی وارد لهستان شدند. 21 افسر پولیس و همچنان نیروی سرحدی در یک عملیات جستجو، توانستند 22 شهروند عراقی را دستگیر کنند.
طبق گزارش، نیروهای امنیتی لهستان دو شهروند گرجستانی، یک شهروند لهستان و یک شهروند سوری را که در حال انتقال 13 تن از پناهجویان بودند، دستگیر شدند. نیروهای سرحدی لهستان همچنان می‌گوید که 233 تلاش برای عبور غیرقانونی به کشور تاکنون ثبت شده است.
قابل ذکر است که در تابستان، در سرحدات بلاروس با لهستان و کشورهای بالتیک، گروهی از پناهجویان از شرق میانه و افریقا که تلاش می‌کردند به اروپای غربی مهاجرت کنند، افزایش یافت. اوضاع در تاریخ 8 نوامبر، هنگامی که حدود دو هزار نفر در سیم رگبار تجمع کردند، وخیم تر گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала