Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال حساس پرتگال – صربستان؛ یک میلیون پاداش دولت برای شکست رونالدو

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISRonaldo Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match
Ronaldo     Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021  Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
بازیکنان تیم فوتبال صربستان در صورت شکست امشب پرتگال، پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، امشب در حساس ترین بازی از گروه A تیم فوتبال پرتگال میزبان صربستان خواهد بود.
این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که هر دو تیم با 17 امتیاز برابر هستند و تنها پرتگال به دلیل تفاضل گل بالا صدر جدول را در اختیار دارد.
رونالدو و هم تیمی هایش که چند روز پیش در زمین ایرلند بدون گل متوقف شدند، تنها با کسب یک تساوی در بازی امشب هم راهی جام جهانی 2022 خواهند شد، اما در صورتی که شکست بخورند، صربستان به صورت مستقیم صعود میکند و پرتگال راهی مرحله پلی آف خواهد شد.
با این حال قبل از این دیدار حساس، اتحادیه فوتبال صربستان پس از توافق با دولت، به بازیکنان این تیم وعده داده است در صورت پیروزی در این مسابقه و شکست پرتگال، یک میلیون یورو به اعضای این تیم پاداش داده خواهد شد.
این در حالیست که بازیکنان از این خبر مطلع نبودند، ولی ظاهرا در جریان سفر به پرتگال حالا همه چیز علنی و فاش شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала