Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت با شکوه بنزما به تیم ملی؛ 10 بازی، 8 گُل

© REUTERS / Kai PfaffenbachФарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020
Фарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
کریم بنزما در بازگشت به تیم ملی فرانسه درخشان ظاهر شده و توانسته در بازی که برای خروس‌ها به میدان رفته، 8 بار گُلزنی کند.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما از سال 2015 و بعد از ماجرای متهم شدنش در قضیه اخاذی از متئو والبوئنا هم‌تیمی سابقش در لیون و تهدید وی به انتشار یک فیلم خصوصی، دیگر فرصت بازی در تیم ملی فرانسه را به دست نیاورد و 6 سال از ترکیب خروس‌ها دور بود.
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
ورزش
توپ طلای امسال حق بنزما است
این بازیکن قبل از رقابت‌های یورو از سوی دشان بخشیده شد و به دلیل فُرم درخشان و گُلزنی‌های مداوم، دوباره به تیم ملی دعوت شد و محرومیت طولانی مدتش پایان یافت.
کریم در بازگشت به تیم ملی درخشان ظاهر شد و نشان داد که کادر فنی و فدراسیون فوتبال فرانسه با دعوت نکردن از او اشتباه بزرگی را مرتکب شده بودند.
بنزما از زمان بازگشت به تیم ملی فرانسه در ده بازی موفق به زدن 8 گُل شده و آمار درخشانی از خودش به جا گذاشته است.
این مهاجم 33 خیلی زود در ترکیب دشان خودش را جا انداخته است. او در یورو چهار گل زد، در لیگ ملت‌ها دو گل زد که یکی از آنها گلی کلیدی در فینال بود و در پیروزی برابر قزاقستان که مسبب صعود به جام جهانی 2022 قطر شد، دبل کرد.
ستاره رئال مادرید، در حال حاضر با 35 گلزده پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فرانسه است و افرادی چون پلاتینی با 41 ، گریزمان با 42، ژیرود با 46 و آنری با 51 گل را بالاتر از خودش می‌بیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала