ترامپ هتل خود در واشنگتن را برای فروش گذاشت

© REUTERS / Eduardo Munozترامپ هتل خود در واشنگتن را برای فروش گذاشت
ترامپ هتل خود در واشنگتن را برای فروش گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
 برخی گزارش ها می‌رساند که رئیس جمهور پیشین آمریکا توافق نموده است که هتل خود واقع در واشنگتن را به قیمت 375 میلیون دالر بفروشد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه  The Wall Street Journal به نقل از منابع آگاه گزارش داده است که سازمان ترامپ با یک شرکت سرمایه‌گذاری از میامی برای فروش هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن به توافق رسیده است.
زنی که ترامپ را متهم به تعرض جنسی کرده بود از شکایت خود امتناع کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2021
زنی که ترامپ را متهم به تعرض جنسی کرده بود از شکایت خود امتناع کرد
گزارش شده است که شرکت ترامپ با صندوق سرمایه‌گذاری مرچنت برای فروش هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن مبلغ 375 میلیون دالر به توافق رسیده است و انتظار می‌رود این صندوق پس از خرید هتل، نام ترامپ را از روی ساختمان مجلل آن در نزدیکی کاخ سفید، حذف کند
این معامله در سه ماهه اول سال 2022 به پایان می رسد، پیش از این یک کمیته مجلس نمایندگان باید شرایط اجاره بین شرکت ترامپ و دولت فدرال را بررسی کند.
هتل ترامپ در خیابان اصلی واشنگتن، در 500 متری کاخ سفید و 1 کیلومتری ساختمان کنگره واقع شده است. شرکت ترامپ از سال 2012 مدیریت این ساختمان را برعهده دارد .
اجاره سالانه  این هتل چندین میلیون دالری بود. همچنین گزارش شده است که چند صد میلیون دالر نیز دیگر برای دکوراسیون آن سرمایه گذاری شده است.
 در دوره ریاست جمهوری ترامپ، این هتل در میان جمهوری خواهانی که از واشنگتن بازدید می‌کردند، محبوبیت پیدا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала