سارق آمریکایی که 50 سال تحت تعقیب بود پس از مرگش شناسایی شد + عکس

© Fotolia / Guzel StudioНаручники на американском флаге
Наручники на американском флаге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
یک سارق فراری  آمریکایی پس از آنکه 50 سال تحت تعقیب قرار داشت، سرانجام پس از انتشار خبر مرگش در رسانه ها شناسایی شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس خدمات دادگستری ایالات متحده مردی را که یکی از تحت تعقیب ترین فراریان آمریکا به حساب می آمد، با گذشت 50 سال سرانجام شناسایی نموده است.
اطلاعات مربوطه در وب سایت رسمی این نهاد منتشر شد.
تئودور کنراد در سال 1969 هنگامی که کارمند بانک «سوسایتی نشنال » در شهر کلیولند اوهایو بود، با 215 هزار دالر نقد که ارزش آن اکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار دالر است از سر کار خود ناپدید شد و دیگر هیچ کس او را ندید.
بنابر گزارش پولیس، او پس از متواری شدن نام خود را به توماس رندل تغییر می‌دهد، مدتی در واشنگتن دی‌سی و از سال 1970 در لس‌آنجلس و بالاخره ساکن حومه شهر بوستون در ایالت ماساچوست می‌شود؛ جایی که حدود هزار کیلومتر با محل سرقت فاصله داشت.
سه ماه پس از سرقت، متخلف پس از صحبت با زوجی در باری در یکی از هتل های هاوایی تقریباً شناسایی شد این زوج او را بر اساس گزارشی یکی از شبکه های تلویزیونی شناختند. اما او توانست باز هم خودش را پنهان کند
پرونده این سرقت بزرگ در نیم قرن گذشته کارآگاهان را سردرگم کرده بود تا این که اخیرا آگهی ترحیم تد کنراد که به رندل تغییر نام داده بود در یک روزنامه منتشر شد و کارآگاهان توانستند مشخصات او را با اسنادی که از دهه 60 میلادی داشتند مطابقت دهند.
محکمه این سارق فراری اکنون ممکن نیست ، زیرا تد کنراد ه ماه می گذشته بر اثر سرطان ریه درگذشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала