Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی، رقیب جدی رئال مادرید در راه جذب پدیدۀ فرانسه + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
آبی‌های لندنی به رقیب جدی کهکشانی‌ها برای جذب پدیده موناکو تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اورلین شوامنی هافبک موناکو به یکی از پدیده‌های فصل فوتبال فرانسه تبدیل شده است. این هافبک در موناکو نمایش خوبی داشته که رئال مادرید شرایط خرید وی را دنبال می‌کند.
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
انصراف یووه از جذب پوگبا؛ ستاره موناکو هدف اصلی بانوی پیر است
حالا رسانه‌ها گزارش داده اند که رئال تنها مشتری او نیست چرا که چلسی نیز به دقت شرایط جذب شوامنی را دنبال می‌کند. این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 38 میلیون یورو قیمت دارد آن هم در حالی که ارزش قبلی او 18 میلیون یورو بوده است.
در تازه‌ترین مورد هم، این بازیکن موناکو در کنار کریم بنزما و کیلیان امباپه عکس گرفته است. به باور برخی، این رفتار او نشان می‌دهد که او می خواسته به رئال علامت بزند چرا که کریم و کیلیان فصل بعد کنار هم در رئال خواهند بود.
اورلین شوامنی فصل جاری  پانزده بازی برای موناکو انجام داده و یک گل زده است. او 5 بازی ملی هم در کارنامه دارد. تابستان بعد رئال مادرید کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد می خواهد ولی شاید همراه او، "شوامنی"،  یک ملی پوش فرانسوی دیگر نیز به خدمت گرفته شود.
موناکو سال 2019 برای جذب شوامنی 18 میلیون یورو به بوردو پرداخت کرد و ارزش او اکنون 35 میلیون یورو است. ستاره جدید فرانسه تا 2024 با موناکو قرارداد دارد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала